02.10.2012

Impreuna ?

As putea sa stau cu tine pentru totdeauna , sa-ti simt bataile inimii ca si cum ar fi ale mele . Sa stam impreuna sub cerul dezgolit de nori precum relatia noastra dezgolita de rautatile celor din jur. Vremea calda si razele soarelui sa ne mangaie trupurile incet iar eu sa fiu gelos pe el pentru atingerile sale calde , sa ne invaluie pe amandoi si sa respiram doar iubire.
Iti spun : ,,Nu pleca" ca si cum as spune cu ultimele mele cuvinte din rasuflul sufletului dar sufletul tau este prea surd sa auda rasuflul cuvintelor mele !

* Aceste randuri mi-au trecut prin cap acum 2 zile si am decis sa public aceste cuvinte !
Share:

4 comentarii:

  1. Foarte frumoase randuri... Si putin diferit fata de chestiutele cu care ne-ai obisnuit :) Felicitari :) Chiar e adorabil.

    RăspundețiȘtergere
  2. Minunat! :x mi-a placut foarte mult. >:D<

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!