12.10.2012

Multe de spus...

Se pare ca dupa 10 zile dupa ce am fost banat pe facebook in ceea ce priveste cererile de prietenie si dupa 2 zile dupa ce am fost banat in legatura cu comentariile , cei de la facebook si-a dat seama de aceasta eroare si m-au debanat. Ce sa mai si zici......

In alta ordine de idei , blogul Laviniei C.L.M 's Blog a facut 2 anisori ! LA MULTI ANI !!!





Si ca un mic cadou , am creat un wallpaper pentru tine ! Wallpaper-ul este in totalitate creat de mine :D


Sper sa iti placa !
Share:

14 comentarii:

  1. sar'naaaaaaaaaaaaaaaaaaaa pentru tot~~ <3 :D esti un baiat extraordinar! <3 pupici:X

    RăspundețiȘtergere
  2. Aww <3 Foarte dragutt ! A zis bine Lavinia , esti un baiat extraordinar .
    Hm...la multi ani C.L.M , faci o treaba excelenta , la fel si tu Viorel !

    RăspundețiȘtergere
  3. la multi ani blogului lui C.L.M.
    multumessc viorel pentru comentariu, nu are nimic ca e mai lung imi place sa iti citesc parerea:)
    chiar as fi curioasa ca citesc un articol de la tine pe aceasta tema, te rog dsaca se poate sa ma anunti cand il faci, pentru ca eu nu prea am timp de calculator si pierd totul pe aici...
    dar macar cand revin sa pot citit:D
    o seara faina!

    RăspundețiȘtergere
  4. ce frumooooooooooos :( :o3.

    La multi ani :*:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumos gest! La Multi Ani si din partea mea!

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte dragut! <3 La multi ani Lavinia la cat mai multi ani in blogsfera! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce-mi place blogul ei :X unul dintre blogurile mele preferate !
    La multi aniii !! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. " unul dintre blogurile mele preferate ! " - IDEM ! :)

      Ștergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!