07.10.2012

Te indragostesti pentru ca...

Sa te indragostesti e o minune , sa ramai indragostit e un miracol !

Am ales sa dezbat aceasta tema pentru ca am primit 4 propuneri pe mail. So...sa incepem.
Majoritatea sunt intrebati : ,,De ce te-ai indragostit de x?" iar ei raspund ,,Pentru ca ne potrivim , avem atatea lucruri in comun". Exact despre asta o sa vorbesc si astazi.
Atunci cand vorbim de lucruri in comun la doua persoane vorbim de : muzica , caracter , gusturi , preferinte etc. Dar se intampla deseori sa intalnim persoane in viata noastra cu care ne asemanam izbitor. Adica care este probabilitatea sa gasesti o persoana care este nascuta in aceeasi zi cu tine , la aceeasi ora , sa va placa acelasi lucruri , sa va intelegeti de minune etc. ?

Va spun eu...1 la 1.000.000 ! Dar se poate... si cu toate astea parca nu suntem atrasi de acea persoana pentru a simti acei fluturi in stomac si sa avem o relatie cu ea/el! De ce ? Unde este teoria de la inceput cu ,,lucrurile in comun?"
Daca aveti 100 de lucruri in comun asta nu inseamna ca va potriviti ! Asta nu inseamna ca daca intalnesti o persoana ca tine trebuie sa fie jumatatea ta. GRESIT !

Teoria lor : Opusii se atrag !
Teoria mea : Opusii se resping !

De ce spun asta? Pentru ca nu a existat o persoana in viata cu caracter opus care sa ma atraga dar nici din vietile celor din jur , din societatea in care traiesc.Insa a fost un caz in care 2 opusi sunt impreuna! Un caz plauzibil dar nu putem lua un caz ca model in societate !
Eu cred ca cealalta jumatate nu trebuie sa fie nici ca tine , dar nici opusul tau ci sa fie completarea ta si tu sa fii completarea lui/ei! De aceea se spune :,,doua jumatati..." impreuna formand un intreg !

*Acest articol reprezinta doar opinia mea !


Share:

8 comentarii:

  1. TU !!
    Ai scris frumos :3.
    Mai este si acea dragoste la prima vedere , adica eu cred ca exista . Te indragostesti de o persoana si tu nu stii nimic desprea ea , deci practic , teoria cu " lucruri comune " cade . Da , poate ca aveti dar tu nu ai de unde sa stii asta pentru ca nu o cunosti . Sau poti sa cunosti o persoana partial si sa o iubesti , sau ,tocmai diferentele de gust va pot atrage . In lume exista miliarde de iubiri , fiecare iubeste in felul lui si cred ca acolo sus , in cartea magica a Domnului , doua persoane se vor intalni , asa e scris . Sau poti sa iubesti pe cineva si sa nu stii de ce , nu trebuie sa ai o explicatie.Iubesti pentru ca iubesti !
    Asa cred eu ! :3 Pupicii !:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai perfecta dreptate ! Si eu cred in dragoste la prima vedere :)

      Ștergere
  2. Greu cu dragostea asta . Eu încă îmi aștept jumătatea.
    Pentru mine contează să fie aleasă de Dumnezeu și atunci totul e perfect.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt total de acord cu tine! :) nu au cum sa fie opusi ca altfel nu s-ar intelege mai deloc sau deloc chiar! Eu sunt de parere ca persoana aleasa si care te intelege cel mai bine uneori e mai aproape decat crezi si aici intervine minunea de a o gasi si de a te indragosti si miracolul de a ramane indragostit ... o spun din experienta! :D mi-a placut mult articolul.

    RăspundețiȘtergere
  4. Se spune că opuşii se atrag, dar dacă n-ai nimic în comun cu persoana respectivă, nu poţi să trăieşti alături de ea (cel puţin nu petru o perioadă mai lungă de timp).

    Îmi place mult cum scrii :)

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!