30.10.2012

Vremuri apuse

Imi e dor de tot ce tine de trecut...

Ma uit in urma si privesc cum mi-au trecut 19 ani din viata. In vara fac 20 de ani si ma intreb: Ce am facut eu in acesti 20 de ani? Nu prea multe fiindca pana in prezent am fost la varsta copilariei si adolescentei.
Daca as putea da timpul inapoi, as aduce schimbari trecutului meu? NU! Trecutul meu este perfect cu imperfectiuni! In acesti ani am luat decizii bune si mai putin bune dar pe care nu le-am regretat niciodata, indiferent de situatie. Nu am regretat nimic si nu o sa regret.

Am considerat greutatile prin care am trecut ca fiind niste lectii care nu aveau ca scop sa ma ingenucheze ci sa ma faca cat mai stabil pe propriile picioare. Constientizez cu tarie ca va sosi vremea cand va trebui sa renunt la rotile ajutatoare si sa ma deplasez singur. Constientizez cu tarie ca acea vreme a sosit...
Si cu ce am ramas? Cu amintiri...Fara ele as fi gol ca o cochilie...gol pe interior. Amintirile nu se uita niciodata si niciodata nu o sa uit persoanele care m-au ajutat. Mereu am fost bun cu cei care au fost buni cu mine si am ignorat raul facut de oamenii ce au ceva cu mine. Am constientizat si urmatorul fapt: in viata mea exista si persoane care ma vorbesc pe la spate.Asta inseamna ca am un fund impresionant...

Am cunoscut persoane trecatoare prin viata mea care au jucat doar un episod sau doua in serialul vietii mele care m-au ajutat si i-am ajutat si oricand ne putem ajuta.

Poate sunt putin egoist cu unele persoane dar sunt preocupat sa fiu fericit si daca se poate prin ceea ce fac, sa-i fac pe altii fericiti!

Stati aproape! In curand vin cu o surpriza...
Share:

6 comentarii:

  1. cred ca esti prea tanar ca sa te gandesti ce ai facut in astia ai 19 de viata;)) hehe:D ai timp:>

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am zis sa fac un mic rezumat a vietii mele pana in prezent :)

      Ștergere
  2. "Asta inseamna ca am un fund impresionant..." ce mi-a placut :)) :D o postare foarte optimista ,e bine ca gandesti asa si eu ma intreb uneori asta mai ales ca eu in curand o sa fac 20 de ani ;)) dar cred ca nu e timpul pierdut desi unele nu ne ies mereu asa cum vrem noi.Astep surpriza :D mi-a placut mult ce ai scris.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Ma bucur ca ti-a placut. O sa vezi si surpriza...:)

      Ștergere
  3. Si pe mine ma supara gandul asta, ca trece timpul pe langa mine si ca nu se mai intoarce nici cand ... dar pe de cealalta parte e lunga viata . Si eu am un fund impresionant, sa stii :))).

    Astept surpriza :*

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!