07.05.2013

Cadouri de nunta de la Cadouri Emma

In celelalte doua articole v-am vorbit despre cadourile pentru Paste si ceasurile disponibile pe Cadouri Emma, astazi o sa va vorbesc despre cadourile pentru nunta.
Acestea trebuie sa ajunga la inimile celor doi dar sa le si foloseasca in acelasi timp. De accea sunt eu aici, sa dau sfaturi, poate prin acestea pot ajuta persoanele din jurul meu.
Cate cadouri se fac la o nunta? Multe,multe multe... dar unele din ele sfarsesc in dulapuri punandu-se praful pe ele. Oare de ce se intampla asta? Pentru ca noi nu suntem atenti ca ceea ce cumparam sa fie unicat, dar in acelasi timp, acel cadou sa reprezinte si o necesitate pentru cei doi porumbei care se afla la inceput de drum.

Pentru a va recomanda cateva lucruri, am intrat pe site, la cadouri nunta si botez si am aruncat o privire.
Primul lucru pe care trebuie sa-l oferim cadou este unul simbolic si este reprezentat de o rama foto in care cei doi sa isi ataseze o fotografie de nunta. Aceasta rama va sta tot timpul in dormitorul sau sufrageria lor si de fiecare data cand o privesc isi amintesc de momentele speciale din viata lor si de ce nu, de cel care i-a facut acest cadou.

Este o rama foto argintata in forma de inima si este perfecta de oferit cadou unui nou cuplu.
Aceasta are rolul de a pastra vii, cele mai calde amintiri despre un moment special din viata celor doi. Cum se poate sa lipseasca asa ceva? Este imposibil.

Un alt lucru care nu trebuie sa lipseasca este un set de farfurii, dar nu orice farfurii. Eu v-am spus ca imi place tot ce este "special" iar atunci cand spun acest cuvant ma refer mai intai la design.


Nu v-am spus eu ca sunt speciale? Ba da, v-am spus! Pe astfel de farfurii mi-ar fi drag sa asez mancarea si cred ca as fi stat toata ziua in bucatarie :))

Iar lista mea de recomandari se opreste la un set de pahare pentru indragostiti. Ia priviti:

 Si nu uitati ca orice produs comandat de pe Cadouri Emma, beneficiaza de un ambalaj deosebit!

Cumparaturile inteligente se fac doar de la Cadouri Emma!
Share:

Un comentariu:

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!