04.05.2013

Cumparaturi inteligente de la Cadouri Emma

Zilele acestea mi-au stat ochii numai pe site-ul Cadouri Emma, iar daca nu ma uitam si la portofel, cred ca eu comandat tot ce-i pe-acolo. Glumesc...
Spun asta fiindca au lucruri grozave la preturi mai mult decat accesibile.
Cu doua zile in urma, din neatentie am agatat ceasul de la mana si i-am rupt o curea, iar pentru mine, viata unui ceas se rezuma pana i se rupe cureaua sau i se termina bateria, pe urma trebuie sa-mi iau altul.
Stiu ca unii vor spune ca de ce nu inlocuiesc cureaua sau de ce nu cumpar alta baterie. Nu stiu de ce, dar nu o fac. Probabil, dupa un timp, intervine si dorinta de schimbare si doresc sa-mi achizitionez un ceas nou, in fine...

M-am uitat sa vad ce ceasuri de mana au si am ramas...WOW! Iar cum mie imi plac lucrurile mai clasice, m-a atras in special acest model de ceas:

Un ceas cu o curea din piele, fiindca mie imi place cureaua din piele, nu cea metalica, un cadran rotund si afisaj analog.
Seamana foare mult cu ceasul pe care l-am avut, doar ca acela avea cadranul negru, nu alb.
Foarte important este ca mi-a placut si poate fi asortat la o tinuta office, deci, cum am pus ochii pe el, l-am comandat.
Toate produsele de la Cadouri Emma beneficiaza de un ambalaj special si spun sincer ca atunci cand soseste coletul acasa, merita sa pastrezi si ambalajul la cat este de frumos.
Va invit sa aruncati si voi o geana pe site si nu veti fi dezamagiti.
Daca vrei sa faci un cadou persoanei dragi sau vrei sa cumperi ceva pentru tine, intra mai intai pe Cadouri Emma fiindca garantez ca acolo vei gasi exact ce iti vei dori, la preturi foarte accesibile.
Nu vreau sa va plictisesc prea mult cu vorba despre produse si ambalaje speciale, asa ca va las pe voi sa priviti pe site. Nu o sa fiti deloc dezamagiti!

Va urez tuturor PASTE FERICIT!


Share:

Un comentariu:

  1. Sunt chiar dragute produsele lor. Il voi lua in considerare cand voi fi in pana de idei pentru cadouri. ^^

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!