15.05.2013

De ce sa stergi un blog?

Nu i-am inteles niciodata pe cei ce renunta la blogurile lor ca si cum ar renunta la un nimic. Poate sunt eu altfel, poate gandesc eu diferit sau poate ei stiu ceva ce nu stiu eu, dar eu n-as putea sterge blogul ca pe un simplu mp3.

Adica, sincer vorbind, de ce te mai chinui sa scrii 2 ani pe un blog, daca pe urma il stergi intr-o secunda fara sa te uiti in urma? Este alegerea fiecaruia, eu le-o respect, dar nu inteleg motivele lor, si nu cred ca le voi putea intelege vreodata.
Bineinteles ca aici nu vorbesc despre blogurile alea in care o fata isi spune povestea iubirii cu baiatul X si cand relatia se destrama, isi sterge blogul...mneah...NU!
Vorbesc despre bloguri destul de cunoscute in blogosfera si care au un content de calitate si brusc, vezi ca au fost date disparute de pe harta.
Tocmai azi mi s-a intamplat sa intru pe un blog pe care il stiu de multa vreme si pe care il citeam cu drag, sa vad ca tocmai a fost sters. Imi pare rau ca acea persoana a luat aceasta decizie, dar nu cred ca este cea mai inteleapta alegere.

Nu stiu ce sa mai spun, aici astept si parerile voastre in ceea ce priveste acest lucru.
Pe voi ce v-ar determina sa renuntati la blog?
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!