01.05.2013

Limbaj de messenger

Sursa poza: internet

Ucide limba romana din punct de vedere gramatical fara nici-o nepasare.

Sa gresesti cand scrii este omenesc, dar sa vorbesti in halul asta cu buna stiinta, inseamna ca esti pe langa cu mult fata de restul.
Nu spun sa se foloseasca acest limbaj corect din toate punctele de vedere, fiindca se accepta prescurtari la cuvinte, dar ce e aici nu e prescurtare, ci mai degraba zici ca a facut sex pe tastatura.
"Saritzi pe mn CA CRitic ashta"....
Zau asa, oameni buni, pentru astia care scriu asa am si eu o intrebare: Cum faceti de reusiti sa scrieti asa? Oare trebuie multa minte sa scrii asa?

Asasinati limba romana fara pic de demnitate!
Share:

3 comentarii:

  1. ce a vrut sa zica ,pe bune ? :))) specimene dinastea de copii sunt din ce in ce mai multe ,mare pacat ,mare :| nu numai ca au omorat limba romana dar se mai cred si interesanti ca scriu in asa hal.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cât văd asemenea specimene..mă îngrozesc pur şi simplu.Rămân speechless.Caput.Şi tot ce am înţeles din acest text a fost,,Bună,sunt o fată,trec pe clasa a 5-a,am 11 ani,sunt puţin mai grăsuţă".Şi în rest te rog să mă crezi că..e chineza veche pentru mine.

    Generaţia noastră devine din ce în ce mai rebelă şi mai dificil de controlat.Fără să deschidă o carte,copiii ajung să fie conduşi de acest limbaj de messenger,care cu siguranţă îi va transforma în nişte mici analfabeţi ai României.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cat de :|
    aia sigur nu e romana. E ceva, vreun alfabet chirilic.
    Mna, dar pana si mesajul pe care vrea sa-l transmita, pe langa modul cum o face, e dus rau de tot. Ce mai generatie... Prea mult calculator pentru puradei care nu stiu sa scrie "Ana are mere". #-o

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!