22.05.2013

Pensiune de 4 stele - SantaFe

O vacanta este prielnica tuturor oamenilor, pentru ca o vacanta inseamna relaxare, inseamna placere de a vizita anumite locuri si puncte de atractie turistica dar inseamna si o cazare buna.
De aceea tin sa va recomand o pensiune de 4 stele din Suceava, astfel incat, daca va desfasurati vacanta in acea zona sa va indemn sa faceti cea mai buna alegere.
Cautand la modul regional, pensiuni din intreaga noastra tarisoara, am scris pe google: cazare suceava si am dat peste pensiunea SantaFe.
Va spun un lucru clar: Daca as fi intr-o vacanta in acea zona, parca as sta mai mult in interiorul acestei pensiuni decat sa vizitez anumite atractii turistice. Ceea ce m-a facut sa spun asta, sunt fotografiile prezente pe pagina lor, din interiorul pensiunii, fotografii prin care sunt exprimate excelenta, rafinament si calitatea serviciilor.
Dupa ce am admirat aceasta pensiune prin toate fotografiile prezente pe site, am aruncat o privire la pretul pentru cazare si am ramas fix, cand am vazut ce preturi convenabile au.
Pretul pleaca de la suma de 120 lei pentru cazare, o singura persoana, iar in pret sunt incluse si micul dejun, acces gratuit la sauna,baie cu aburi,piscina si sala de fitness.
Deci nu cred ca este cineva care poate reprosa ceva despre raportul pret-calitate, fiindca, inainte de toate astea,beneficiati si de room service, acces internet gratuit prin wi-fi sau cablu,aer conditionat, sistem control acces pe baza de cartele si multe altele.
Sunt multe pensiuni deschise la nivel national, dar nu cred ca exista o pensiune mai buna ca aceasta deoarece, acesti oameni se gandesc mai intai la calitatea serviciilor dorite de oameni, dar si la buzunarul acestora, astfel incat raportul dintre aceste doua,este foarte bine realizat.
In acest articol v-am fost doar un sfetnic, alegerea pensiunii depinde de dumneavoastra, dar cea mai inteligenta alegere pe care o puteti face este pensiunea de 4 stele SantaFe.

O seara petrecuta in aceasta pensiune va naste in dumneavoastra dorinta de a revenii cat mai des...


Share:

Un comentariu:

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!