01.05.2013

Crystal Glamour te face sa stralucesti

Acest articol este dedicat in mare parte, fetelor fiindca o sa va vorbesc despre un magazin online de bijuterii de dama,pe nume Crystal Glamour.

In urma cu doua zile, m-am intalnit cu o buna prietena la o cafenea sa stam de vorba si sa savuram cate o ceasca de cafea. La noi, treaba cu aceste cafenele este altfel fiindca noi vizitam doar o singura cafenea, care reprezinta locul nostru de intalnire iar spatiul este foarte frumos amenajat incat ne-a facut sa ne indragostim de acel loc.
A sosit, fara minut intarziere sau mai devreme. Daca mi-as fi putut pune ceasul sa sune dupa precizia si exactitatea ei in timp, cred ca in viata asta as fi ajuns sa fac mult mai multe.
S-a asezat la masa si am comandat cate o cafea, fiindca abia era ora 09:00 dimineata si nici-unul din noi nu-si bause cafeaua.
In primele secunde, mi-a iesit in relief un nou ceas pe care il purta la mana si am intrebat-o de unde l-a cumparat.
Ea: L-am achizitionat online, am scris pe net: ceasuri de dama si din rasfoirile mele de-acolo, am dat peste un ceas care mi-a placut tare mult si deci, iata-l pe mana.
Eu: Este foarte frumos! Cred ca a costat ceva bani la felul cum arata...
Ea: Viorel, trebuie sa recunosti un lucru: calitatea produsului se rasplateste, indiferent de situatie. Dar in comparatie cu alte produse sau alte magazine online, raportul pret-calitate este foarte bun, m-a multumit nu doar felul cum arata ceasul cat si pretul acestuia. Cei de la Crystal Glamour stiu ce-si doresc clientii si sunt foarte atenti la preferintele acestora.
Eu: Dar cine sunt Crystal Glamour?
Ea: CrystalGlamour este un magazin online de ceasuri si bijuterii la indemana oricui si ofera o diversitate foarte mare de produse.
Eu: Foarte interesant. Mai spune-mi te rog...
Intre timp soseste cafeaua comandata si discutia noastra este intrerupta pentru cateva secunde.
In timp ce invarte lingurita in ceasca de cafea, incepe sa-mi spuna cateva vorbe...
Ea: Acest magazin contine cele mai bune produse in materie de bijuterii, calitatea este ridicata incat poate fi multumit chiar si cel mai pretentios client, dar este de subliniat faptul ca acest magazin este destinat doar fetelor.
Eu: Norocoase mai sunteti voi, fetele. Lucrurile cele mai frumoase va sunt destinate doar voua...
A inceput sa rada iar apoi discutia noastra s-a desfasurat pe alta tema.
Pe la ora 12:00 ajung acasa, iau laptop-ul langa mine si intru pe acest site sa vad ce produse au. Mi-a placut tare mult ceasul pe care il avea buna mea prietena pe mana si am zis sa-l comand pentru a-l oferii cadou verisoarei mele care implineste peste cateva zile o frumoasa varsta.
Nu am cautat prea mult fiindca produsul dorit deja mi-a sarit in ochi.

Despre acest ceas cu bijuterii Swarovski este vorba. Arata minunat ceasul, este un model fashion si care este un accesoriu ideal pentru o fata sa poarte acest ceas pe mana.
Mie mi-a placut tare mult si sper sa-i placa si ei. Am comandat produsul si trebuie sa imi soseasca, simplu si rapid, doar printr-un singur click.
Care va fi reactia verisoarei mele cand o sa ma prezint la petrecerea zilei ei de nastere si ii voi oferi acest cadou, o sa cititi in partea a doua.
Pana atunci, spun doar atat:

Cumparaturile inteligente se fac de la Crystal Glamour.
Share:

Un comentariu:

  1. Nu sunt eu o mare fană a accesoriilor,dar Crystal Glamour pare promiţător!:)

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!