14.05.2013

Suflet prin viata - scrisul ma defineste

1.Vreau mai intai sa-mi spui cateva date despre tine.
Sunt o norocoasa in primul rand pentru ca m-am nascut si pentru ca pot simtii viata din toate punctele ei de vedere.Sunt o sagetatoare in varsta de 20 de ani, indrazneata,pasionala si extrem de vorbareata(uneori mult prea vorbareata).M-am nascut in Valea Jiului,intr-un orasel mic si slab dezvoltat insa bogat in peisaje minunate care imi incanta sufletul de fiecare data.

2.Ce reprezinta blogul pentru tine?
Blogul ,pentru mine, reprezinta a doua mea casa.Spun asta pentru ca acolo ma simt ca acasa,pentru ca acolo simt caldura din partea celor ce ''ma citesc" si imi inteleg gandurile si trairile.Reprezinta o a doua mama ce ma asculta de fiecare data cand imi doresc sa strig lumii intregi ce simt.


3.Ce urmaresti prin articolele care le scrii?
Cred ca e prea mult spus''urmarit''.Imi doresc doar sa exprim ceea ce simt si sunt mai mult ca sigura ca,acolo in mica casuta,sunt inca cateva zeci de suflete care se regasesc in ceea ce insir eu prin cuvinte bine alese si pline de caldura.

4.Ce te motiveaza sa scrii?
Motivatia scrierilor mele sunt,in primul rand,dupa cum am spus si mai sus,insusi mica comunitate care pare ca intelege sensul gandurilor mele.In al doilea rand,o alta motivatie,ar fi faptul ca prin asta reusesc sa ma dezvolt si sa cunosc oameni atat de frumosi.

5.Care sunt sentimentele ce se ascund in spatele articolelor tale?
E greu de spus care sunt sentimentele.Sunt multe.In spatele fiecarui articol se ascund sentimente diferite,unele chiar noi,insa de cele mai multe ori sunt sentimente de dragoste,sentimente ce ma acapareaza de fiecare data.Sunt o visatoare,probabil ca acesta este unul dintre motive.

6.De cat timp ai blogul?
Inaintea blogului de pe wordpress am mai avut unul pe blogspot,blog pe care l-am realizat in urma pierderii unei persoane dragi mie.Asta m-a ajutat sa ma descarc si sa pot trece mai usor peste.Asadar,pe blog scriu de peste 2 ani ,insa pe cel de acum,doar de cateva luni.

7.Te vezi scriind pe blog si peste cativa ani?
Cu siguranta.Scriul ma defineste,cuvintele ma inalta.E ceva ce iubesc sa fac.

8.Care este adresa blogului tau?

9.Pentru cine scrii pe blog?
As mintii daca as spune ca scriu doar pentru oamenii frumosi din viata mea.Pe langa faptul ca scriu pentru ei,scriu si pentru mine.

10.Ai avut probleme cu haterii?
Nu.Din punctul acesta de vedere nu am avut probleme pana acum si sincer nu mi-as dorii sa am vreodata.Nu pentru ca m-ar intimida ci pentru nu-mi plac situatiile in care sunt nevoita sa devin ipocrita.

11.Cum caracterizezi blogul tau?
Blogul meu-trairile mele.

12.Ce subiecte tratezi pe blog?
Subiectele difera.Asez in randuri ceea ce traiesc de pe o zi pe alta,ceea ce imi trezeste un anume sentiment puternic.

13.Cu ce te ocupi in timpul liber?
In afara cursurilor pe care le fac,cursuri de asistent medical,imi place sa-mi ocup timpul cu plimbari,cat mai multe plimbari,prieteni,o carte citita uneori si multa odihna.

14.Blogul tau a depasit termenul de „jurnal personal"?
Intr-o oarecare masura.Cred ca intr-o mare parte inca mai pastreaza amprenta vietii mele personale.

15.Finalul iti apartine in totalitate. Vreau sa scrii un mesaj pentru cititorii acestui interviu.
Ei bine,iti multumesc in primul rand tie pentru ca mi-ai acordat sansa de a raspunde acestui interviu si pentru increderea ta. Sper ca cei ce isi vor face timp sa imi viziteze "a doua mea casa" sa fie incantati de ce vor gasii pentru ca i primesc cu cea mai mare caldura.Cu ajutorul celor ce ''ma citesc'' ma pot dezvolta si ''pot creste mare''.
As vrea sa le mai spun ca trebuie sa aiba incredere in ei si in tot ceea ce fac si daca au aceasta pasiune de a scrie,sa nu se lase niciodata,indiferent daca vor fi apreciati sau nu.Scrisul apartine fiecaruia dintre noi.

Parerea mea:
Un blog de suflet, creat din pasiune pentru scris si iubire pentru litere. Asa as definii si definesc acest blog. Sunt expuse sentimente, trairi, pareri, si cuvinte pregatite pentru a ajunge in sufletele oamenilor.
Un blog ce merita cu adevarat sa fie citit!
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!