08.06.2013

Biblioteca familiei tale

Zilele trecute m-am decis sa ma duc prin vizita la niste prieteni de familie, sa ne mai vedem, sa mai discutam... fiindca a trecut o perioada lunga de timp de cand nu ne-am mai vazut.
Ei sunt mari iubitori de lectura si intotdeauna au avut in casa cele mai bune carti din toate domeniile, carti care au fost citite de intreaga familie. Mai rar gasim astfel de familii care sa iubeasca atat de mult literatura...

De indata ce am pasit pragul casei, am fost primit cu caldura si invitat in sufragerie. Era imposibil sa nu zaresti sutele de carti prezente in camera asezate frumos in rafturi, fara gram de praf pe ele si bine intretinute.
Se spune ca o biblioteca ordonata inseamna respect fata de carte si de autorul care a scris-o!


Dupa o discutie de 30 de minute cu membrii familiei, m-am apropiat de biblioteca sa vad ce carti mai contine si ce nu. Marea majoritate a cartilor erau carti in engleza, psihologice si beletristica.
Mi-au spus ca asezarea lor in biblioteca este facuta in ordinea cronologica achizitionarii lor, ceea ce m-a impresionat, fiindca putini sunt cei care tin o astfel de "evidenta", sau sunt unii care nu aseaza cartile in nici-o ordine si le au puse in mod aleatoriu pe rafturi.
Nici eu nu am asezate cartile in ordinea cronologica achizitionarii lor, dar am cartile asezate pe rafturi dupa categorii... macar le pastrez o ordine.
Imi place sa vad acesti tip de oameni care modul de relaxare dar si de distractie il reprezinta o carte.
Ulterior am aflat ca ei nu detin deloc carti electronice (digitale), pentru ca nu pot renunta la forma de tipar a unei carti.
Sincer sa fiu si eu accept mai mult o carte tiparita decat una digitala, imi este mult mai usor si comod, chiar daca nu ma dau inlaturi sa citesc si o carte electronica. Este adevarat ca tehnologia evolueaza si nu este rea ideea de a aduce lectura pe noi orizonturi.

Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!