07.06.2013

Carti la promotii

Cartile reprezinta o metoda de cunoastere a necunoscutului, o metoda de a descrie lucruri pe care nu le poti descrie, o metoda de a imbogati mintal si de a dezvolta intelectul.
Libris - cea mai mare librarie online din Romania aduce carti in engleza la cele mai avantajoase preturi pentru cititorii romani.
In aceasta perioada puteti cumpara carti din domeniul psihologie si beletristica la pretul avantajos de doar 5.99 lei si beneficiati de cel mai ieftin transport.
Carti precum:
- 100 de cai spre fericire (Timothy J. Sharp)
- Criza adolescentei (Stephane Clerget)
- Cum sa-ti intaresti increderea in tine (Marie Haddou)
- Dragostea dureaza trei ani (Frederic Beigbeder), si multe altele, asteapta pe raftul libariei Libris sa fie cumparate si citite de dumneavoastra.
Ma atrag toate cartile si ofertele disponibile de pe site din mai multe motive:
- Cartile sunt de calitate! Cele mai bune titluri din toate domeniile pot fi gasite pe site
- Pretul este foarte accesibil! Raportul dintre calitate si pret este existent la fiecare produs

Dar Libris nu inseamna doar carti, inseamna si muzica, filme si reviste. Astfel incat, daca sunteti iubitori de filme bune si muzica de calitate, va puteti comanda produse de pe site iar in cel mai scurt timp, le veti avea la usa.

Sper ca dragostea pentru carti si pasiunea pentru citit sa se afle in fiecare dintre voi, fiindca doar cartile au capacitatea de a ne oferii informatia pura si ne ofera raspunsuri la intrebarile pe care le punem, intrebari care nu-si gasesc raspunsul la oamenii din jurul nostru.
Personal, mi-am pus o gramada de intrebari despre anumite lucruri din viata si indiferent pe cine am intrebat ceva, nu mi-au putut oferii un raspuns coerent, dar deschizand o carte, mi-au fost oferite mii de raspunsuri la sute de intrebari.
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!