14.06.2013

Evolutie sau nu?

Astazi am aruncat o privire in urma,la acele momente cand am inceput sa scriu, pentru prima data,articole.
Poate, la vazul greselilor, am avut momente cand mi-am zis: "Mai bine le sterg" dar pe urma m-am razgandit fiindca mi-am spus: "Nu-mi este rusine de greselile facute atunci cand mi le asum, cum nu imi este rusine ca am plecat pe acest drum".
Multi, daca ar citi primele articole, ar arunca cu pietre in mine, dar de aceea le-am si lasat, sa fie citite de cine doresc, fiindca niciodata nu regret ca am venit aici. Prin greseli am ajuns aici, si ma bucur ca nu am tinut ochii inchisi ca altii si am vazut ce era de vazut si am ascultat ce era de ascultat.
Am evoluat! Nu o spun doar eu, ci articolele mele si cei care le citesc. Nu este o lauda, fiindca niciodata nu m-am laudat singur, este o concluzie.
La inceput, scriam un articol pentru a fi scris, sa fie prezent pe pagina, dar cu timpul, am citit despre cum trebuie sa fie un articol, ce elemente ajuta la construirea unui articol, iar acest lucru m-a facut sa evoluez prin ceea ce fac.

Uitandu-ma la ultimele mele articole, scrise pana ieri si la primele mele articole, este o diferenta. Dar si atunci, si acum... am fost si sunt tot EU!
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!