20.07.2013

30 de lucruri despre mine

Aceasta este o provocare pe care o lansez catre toti bloggerii. Fiecare sa scrie 30 de lucruri despre el! So, sa trecem la treaba.

1.Imi plac hainele largi
2.Imi plac persoanele care vorbesc mult
3.Nu consum deloc alcool.
4.Ador prajiturile :x
5.Ascult hip-hop.
6.Nu cred in superstitii
7. Iubesc ciocolata la maxim ^_^
8. Mi-ar place sa traiesc in trecut, cand exista iubirea adevarata :3
9.Imi place sa citesc :)
10.Imi place sa ajut lumea cu tot ce pot
11.Daca Dumnezeu mi-ar fi dat voce, singurul gen muzical pe care l-as fi cantat ar fi fost hip-hop
12.Nu suport oamenii cicalitori -_-
13.Scrisul reprezinta mai mult decat o pasiune. Scrisul reprezinta prima mea iubire 
14. Vorbesc mult... mda, prea mult uneori :D Sunt zodia Gemeni, deci nu pot fi facut vinovat de asta :))
15.Niciodata nu reusesc sa-mi planific lucrurile cum trebuie din cauza lipsei de timp liber
16. Imi place cand ploua afara. Stau si ascult sunetul ploii :3
17.Urasc manelele -_-
18. Imi place curatenia. Nu vreau granula de praf in jurul meu :D
19.Nu suport minciuna.
20.Imi plac oamenii directi si ii apreciez.
21.Urasc matematica! Acum ma bucur ca am scapat de ea :)
22. Joc table si sah :)
23. Imi place vara, chiar daca e prea cald.
24.Cartile preferate: Naluca si Naucul si Luminile din Septembrie.
25. Nu suport fumul de tigara.
26. Citesc multe bancuri. Ajuta sa-mi pastrez starea de spirit buna :)
27. Tin cu echipa Rapid.
28.Urasc mass-media si politica. Am renuntat demult la tv...
29.Mare parte a timpului liber o petrec pe internet.
30.Prefer sa ies seara la un suc, sa merg la un restaurant sau oriunde altundeva, dar imi displac barurile si discotecile.

Lansez provocarea catre toti bloggerii pe care ii am in blogroll. Desigur ca o poate prelua oricine...
Share:

4 comentarii:

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!