17.07.2013

Plâng sălcile la malul vieții

Plâng sălcile la malul vieții 
Și crengile , zac în noroi . 
Azi ne mai leagă, amintirea , 
Din tot ce-am însemnat ,noi doi .

Ar vrea să mai sărute cerul
Cum o făceam și noi cândva .
Acum suspină doar iubirea
Și cântă-n cor cu inima .

S-au scurs clipe de fericire
Dezmorțite de iubire .
Parfumate cu amor
Și uitate în decor .

Plânge salcia, la apus de soare
Și fiecare gând, mă doare .
Și cum privesc, simplul apus...
Semnul clipelor ce-au curs .

Întregul cer , plânge-n rafale
Și sălcile , dansează-n vânt .
Eu în genunchi în fața vieții
Te am în inimă și-n gând . 


S-au dezmorțit frunzele verzi,
Când ploaia sentiment rece le poartă .
La fel cum ne-am purtat noi doi iubirea...
Iar azi... gândul rece ne-ncearca.

De ar ști , cât de mult mă doare
S-ar apleca și-asupra mea .
Ar curge-n rău, dar și în soare
Jucându-se de-a umbra ta .

Să-mi dai amorul dus de doruri
Înfiorat de-a ta plecare .
Străpuns de-al vieții neajuns...
Mă tot întreb: oare te doare?

Plânge salcia, la apus de soare -
Și fiecare gând încă mă doare !
Și cum privesc simplul apus...
Semn al sufletului răpus.

Ca salcia , și eu mă clatin
De-un dor nebun , sfâșietor .
Mă udă ploaia , bate vântul...
Iubirea mea....oare-am să mor ?

Autorii: Jurca Marinela-Florina&
Dragomir Mihai-Viorel &
Mălly Inna .
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!