28.07.2013

Prea multe religii

Ma intrebam: "De ce exista atatea religii?" Sunt de parere ca nu era nevoie sa existe atat de multe, la nivel national sunt existente zeci, la nivel mondial...mii.
Toate religiile se rezuma la EL. Fie ca esti crestin-ortodox, catolic, sau cine stie ce alta religie, tot Lui te inchini.
Aici mai intervine si convingerile religioase care difera de la religie la religie. Dar nu cred ca asta este tocmai important...

Eu sunt de parere ca lumea nu ar trebui sa inceteze sa eticheteze oamenii dupa religie. Fie ca el crede altfel in Dumnezeu sau ca nu crede deloc este strict convingerea lui religioasa iar noi trebuie sa o respectam, asa cum si noi dorim sa ne fie respectata religia noastra.

Eu sunt un tip credincios, iar credinta fata de Dumnezeu si invataturile lui nu mi-o ia nimeni. Eu iubesc pe toata lumea, fie ca ei cred sau nu in existenta Lui si cred ca si voi ar trebui sa faceti la fel.
Nu religia ne face diferiti!
Share:

4 comentarii:

  1. De fapt, religia e crestina, confesiunea e catolica, ortodoxa, baptista etc. Alte religii mai sunt budismul, islamul etc. :)
    Religiile au fost inventate de oameni cu scopul de a scoate profit de la mase...

    RăspundețiȘtergere
  2. Părerea mea este că oamenii nu se definesc după apartenența la o anumită religie, ci după lucrurile pe care le fac. Dacă duci o viață curată, și ții la cei din jurul tău, și încerci să-i ajuți și să lași ceva bun în urmă, acest lucru te aduce mai aproape de Dumnezeu. Religia mi se pare utilă în sensul că oferă oamenilor o temelie care să susțină valorile frumoase precum iubirea aproapelui, smerenia etc (fără religie, probabil că lumea noastră ar fi fost mult mai haotică), dar și în sensul că îi ajută să dea un scop vieții.

    RăspundețiȘtergere
  3. oameni care nu au avut ce face si care au alte interese ascunse decat invatatura biblica sanatoasa care coneduce omul la mantuire sa apucat sa inventeze religi si biserici fantoma sub denumirea ca cica il slujesc pe Domnul.Totul va iesi la lumina in ziua cea mare cand Domnul Isus va veni la ai Lui sai ia acasa.

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!