29.07.2013

Sa vorbim despre navomodele

Stateam la masa cu doi prieteni iar in fata noastra erau sticlele de suc, fiecare cu ce suc consuma. Dupa cateva minute s-au asezat la masa de langa noi, doi oameni care au inceput sa discute. Acestia au inceput sa vorbeasca si la inceput nu intelegeam ce zic, dar pe urma am fost putin atent si i-am auzit spunand: nanomodel plantat. Sincer spun ca nu stiam despre ce este vorba si ma intrebat: "Oare ce o fi aia?"
Da, stiu ca nu e frumos sa trag cu urechea asa ca va rog sa nu sariti pe mine, dar nu ai cum sa-ti astupi urechile, mai ales cand eram masa langa masa, deci... am auzit o bucata din conversatia lor.
Am stat si m-am gandit cateva minute, iar pe drumul spre casa mi-am intrebat prietenii daca stiu ceva dar au saltat din umeri.
Desi eram obosit cand am ajuns acasa, nu am putut sa ma pun direct la somn fara sa stiu ce sunt acele chestii despre care au vorbit tipii aceia la masa, asa ca am intrat pe net, am dat o cautare pe nenea google si am gasit ceva foarte interesant. Din primele imagini am crezut ca este o barca, dar m-am inselat imediat, fiindca acestea au marimi foarte mici si sunt ghidate de pe mal cu ajutorul unei telecomenzi.
Sunt foarte dragute, mai bine spus: jucarii pentru apa :) si mi-ar place foarte mult sa am si eu una. Bineinteles ca ei nu le folosesc pentru joaca ci pentru alte scopuri, mai ales ca acestea au componente tehnice foarte dezvoltate.
Acum va las sa aruncati si voi o privire pe pagina lor si sa va convingeti singuri.
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!