29.07.2013

Tricou de blogger

Se pare ca este o noua moda intalnita la bloggeri sa detina tricouri personalizate. Unii dintre ei se fotografiaza cu tricourile lor si le pun pe facebook. Este normala reactia celorlalti cand vad astfel de tricouri sa rasufle si sa-si doreasca si ei unul.
Printre acestia ma aflu si eu :) Adica, voi sa aveti tricouri personalizate si eu nu?

Uite asa m-am decis sa particip la concursul organizat pe blogul MucRoz, traind cu speranta ca voi fi ales si eu printre castigatorii acestui concurs.
Stiti cum se spune: "Speranta moare ultima!", dar imi intaresc speranta cu un articol de calitate si dorinta mea de a avea acel tricou.
Sa va spun eu ceva: Cand mi se pune in cap un gargaune, nu mai scapati de mine asa usor :)) Iar acum singurele gargaune din cap e fixat pe concursul asta.
Concurenta este mare iar ca premii sunt doar doua tricouri, asa ca sper sa reusesc sa ma incadrez si eu printre primii doi bloggeri.
Sponsorul acestei campanii sunt cei de la TSHIRT FACTORY, cei mai tari de pe piata online cand vine vorba de tricouri personalizate. Acestia au cele mai reusite tricouri personalizate iar preturile sunt pe masura. Va invit sa aruncati o geana pe site-ul lor si sa va comandati un tricou.
Si daca as castiga concursul, acesta ar fi tricoul dorit:

Sunt consumator al muzicii hip-hop si vreau sa arat si in exterior asta. Iar daca as castiga acest concurs, ma voi fotografia cu tricoul si o sa pun poza pe facebook sa va arat si voua.
Indiferent daca voi castiga sau nu, urez succes tuturor participantilor la acest concurs, dar mai bine mi-ar sta mie cu un astfel de tricou. M-a lovit modestia, stiu...

Sper sa castig, chiar daca nu sunt din Calarasi.

Va saluta un muc in devenire!
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!