16.08.2013

Cum sa faci like-uri pe facebook

Articolul de astazi va fi putin diferit fiindca va voi prezenta ceva super peste care am dat. Cei care au pagini si vor sa creasca in nr. de like-uri, acum a aparut o noua metoda de a face like-uri.
Este vorba despre un site in care esti platit in "coins" daca dai like-uri la pagini sau follow, sau subscribe la canale de youtube sau tweet la profile de twitter. Cu acei "coins" poti sa-ti faci propria campanie de like-uri, adica dupa ce strangii 100 de coins, sa-i platesti tu pe altii sa-ti dea like la pagina, de exemplu.

Cum faci asta?
Dai click pe urmatorul link si te inregistrezi. Totul este gratuit. M-am inregistrat si eu si am testat platforma si este foarte eficienta. In doar 5 minute am primit 37 de like-uri. Acum am ramas fara coins dar nu stau sa fac altii fiindca nu am timp, eu am vrut doar sa o testez sa vad daca prezinta eficienta pentru ca apoi sa v-o prezint voua, cei care sunteti interesati sa aveti like-uri. Eu nu am pagini de divertisment sau alte chestii pentru a face mii de like-uri.

Link site: http://socialbirth.com/?ref=20982
Share:

Un comentariu:

  1. Va invit sa dati un mare LIKE paginii: https://www.facebook.com/pages/Coliere-de-Lux-Dulcinalolita/323201667818405 , este cel mai frumos cadou de craciun pentru mine. Si va dau back promit

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!