06.08.2013

Imaginea nuntii tale

Stiu in ce consta pregatirile de nunta, fiindca am fost implicat in asta de parca eu urmam sa ma casatoresc. Nu, nu ma casatoresc eu, ci o buna prietena care a apelat la mine sa o ajut cu pregatirile, sau macar cu sfaturile. Am fost pe deplin multumit de faptul ca are incredere in mine in ceea ce priveste acest lucru. Sa o ajut sa-si organizeze nunta este cel mai frumos ajutor, asa consider.
Pe el l-a cunoscut in urma cu 2 ani, cand era in vacanta la mare. Sincer, eram putin fragil in ceea ce priveste relatia lor care tocmai incepuse, asta datorita distantei: el era din Constanta, ea din Bucuresti. S-au intalnit la mare, deci pe teritoriul lui, iar baiatul a stiut cum sa joace, exact ca la fotbal si a castigat pe teren propriu inima unei frumoase fete.

Este diferit de ea, dar tocmai asta ii fac perfecti! Sunt caractere diferite dar care se completeaza reciproc si poate chiar asta trebuie intr-o relatie. Mereu cautam persoana cu care sa rezonam pe aceeasi unda, dar poate noi avem nevoie de o persoana care este tocmai opusul, nu? Opusii se atrag, nu asa se spune?
Trecand peste descrierea lor si povestea intalnirii lor, ancorat in prezent, ne aflam in fata unor decizii greu de luat: rochia de mireasa, costumul de ginere, localul, muzica, fotograful de nunta si multe altele.
Eu am ajutat sugerandu-i un local pe care il stiam, nu prea departe, la vreo 5 km... putin retras de "zgomotonia" orasului si plasata intr-o mini-padurice. Restaurantul era destul de chich, ofereau servicii bune la preturi modeste.
Apoi mi-a fost incredintata sarcina sa ma ocup de partea de foto/video pentru nunta, deci trebuia sa gasesc un cameraman bun. Acest lucru m-a impins catre primul meu ajutor, nenea google, si cautand eu filmari nunti pe net, am dat peste o echipa profesionista, care lucreaza la cel mai inalt grad de calitate.
Le-am notat numarul de telefon si adresa web si imediat m-am dus la ea sa-i spun ce am gasit. Am luat laptop-ul in brate si ne-am apucat sa defilam pe site,sa ne uitam la fotografii si filmari. A fost pe deplin multumita si satisfacuta de ceea ce a vazut si am luat decizia sa-i sunam. Zis si facut... Am pierdut notiunea timpului, fiindca parca s-au scurs 2 secunde, timp in care am stabilit o intalnire cu echipa pentru mai multe detalii.
Intalnirea a avut loc la o cafenea, loc in care ne-au fost prezentate serviciile si preturile. Am cazut total de acord in ceea ce priveste acest parteneriat si acum, ei urmeaza sa fotografieze si sa filmeze nunta, care va alea loc de curand.
Suntem placut surprinsi sa vedem oameni care fac arta din fotografie si filmari, si pune in evidenta fiecare detaliu la nunta ta. Mancarea se consuma, localul se inchiriaza doar pentru o seara, dar singurele dovezi care raman sunt amintirile,albumul foto de nunta si filmarile, acestea sunt lucrurile pe care trebuie sa punem pret cu adevarat.
Noi i-am ales pe ei, voi?

Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!