18.09.2013

Muzica...muzica...muzica

Muzica este algoritmul fericirii sonore. Este mai mult decat se poate privi, este mai mult decat se poate citi, este mai mult decat se poate afirma, este mai mult decat se poate atinge, este mai mult decat se poate mangaia, este mai mult decat se poate simti, este mai mult decat se poate asculta.
Relatia om-muzica a existat intotdeauna. Omul a devenit un artist prin fiecare creatie pe care a facut-o, dar intotdeauna a intins sa-si calmeze palpitatiile urechii cu ceva sonor, pregatit sa le distraga atentia de la lucrurile zilnice.
Muzica este totul, ea se diferentiaza de alte stiinte. Ea se simte, se traieste, se aude, se produce...
Intotdeauna i-am apreciat pe oamenii care stiu sa cante, fie vocal, fie instrumental. Eu nu cunosc muzica, dar ascult zilnic si ma face sa ma desprind de tot din jurul meu. Sunt doar eu cu ea, intr-o relatie si o armonie perfecta. Ea m-asculta pe mine fara sa fiu nevoit sa vorbesc, trebuie doar sa-mi pun un gand si ea e prezenta acolo, pregatita sa ma asculte asa cum o ascult si eu prin castile de la mp3player.
O intalnim acasa, pe drum, la scoala, in mijloacele de transport...oriunde. Oriunde in aceasta lume este
muzica! Este un lucru mai prezent decat orice.
Preferintele muzicale difera de la om la om. Eu sunt ascultatorul genului hip-hop, dar asta nu inseamna ca fac abstractie fata de alte genuri muzicale. Ascult rock, pop, muzica usoara, house etc. Genurile pe care nu le ascult sunt dubstep si manele.
Dumnezeu nu m-a inzestrat vocal in asa fel incat sa pot canta, insa mi-as fi dorit tare mult sa pot face hip-hop. Este genul muzical care se afirma prin versurile puternice si prin flow. Un gen muzical care se afla pe locul 1 la nivel mondial.
Fiecare este liber sa asculte orice gen, dar nu-l obliga pe cel de langa tine sa asculte ce asculti si tu. Asa mi se pare frumos si civilizat. Daca mie-mi place hip-hop, nu-l oblig pe cel de langa mine sa-l asculte, el fiind ascultator de rock sau invers.
Muzica ne face sa ne simtim altfel, sa diminuam gravitatea unor probleme, sa simtim emotie si sentimente, iar unele melodii ne fac pielea de gaina. Sa te dedici oamenilor prin vocea ta este cel mai minunat dar oferit de Dumnezeu. Sa fii acolo, inconjurat de lume care a venit sa te asculte. Tu sa fii centrul atentiei lor, sa fii cel care le transmite emotie si iubire prin versurile pe care le canti. Poate fi mai minunat de atat?
Pe piata muzicala din Romania au venit multe formatii noi, pregatite sa ne incante cu amalgamul sonor al corzilor de chitara, cu sunetul mirific a pianului, cu minunata voce si nelipsitul sunetelor de toba.
Zilele astea am dat peste o formatie nunta pregatita sa va distreze la marele eveniment din viata voastra. Se garanteaza muzica de calitate, distractie si voie buna. Nu asta vreti? Atunci, ce mai asteptati? Nu mai stati pe ganduri ca nu aveti de ce. ESTE...MUZICA!
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!