02.09.2013

Sa mai raspundem...

Am mai primit cateva intrebari pe privat (ce nu mai primisem de mult timp...eheeee), so...sa raspund la ele:

1. De ce alegi sa lucrezi cu oamenii?
Consider ca oamenii sunt o sursa inepuizabila de informatie, deci intotdeauna am de invatat lucruri noi de la ei.

2. Felicitari! Dar de ce psihologie? stii...nu e chiar foarte cautata.
Mersi! aaa...pentru ca psihologia mi-a oferit raspunsuri pe care nimeni nu mi le-a putut oferii.

3. Frumoasa revista. Am vazut ca scrii pe facebook ca montezi la ea. Cat dureaza montarea unei reviste?
In jur de 6-7 zile :)

4. De cat timp ai blogul?
Daca te referi la acest blog. mmm...de doi ani jumatate.


5. De ce postezi mai rar?
Pentru ca nu-mi permite timpul sa postez mai des :)

6. Ce materii nu ti-au placut la scoala?
mmm...Matematica si chimia :D

7. Ce muzica asculti?
Hip-hop in special.

8. Canti? ca te-am vazut pe un site cu muzica rap...
Nu :)) doar promovez miscarea hip-hop, nu cant :D

9. In ce clasa esti?
Am terminat liceul :D Sunt anul 1 la facultatea de psihologie.

10. Cati ani ai?
2+0 = 20 :))
Share:

3 comentarii:

  1. Foarte amuzant :)) Mai lipseste intrebarea pe care ma asteptam sa fie, dupa aceasta lista, si anume: "Ai prietena?" :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Te felicit pentru că ai ales o facultate care îți place! Dacă ai energie și spirit de inițiativă sigur te vei descurca! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoase răspunsuri,Viorel!

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!