18.10.2013

Un birou exemplar

Munca la birou este intotdeauna foarte stresanta si obositoare. Intotdeauna avem hartii peste hartii de citit, de introdus pe calculator, mai vine si sefu' si spune: "Mergi prea lent" sau "Am nevoie de asta" si intrerupi activitatea ta pentru a-i rezolva sefului problema mai intai, ca nu se poate altfel si 8-10 ore/zi inchis intre patru pereti intocmind hartii, sa tai chitante, sa fac facturi s.a.m.d. ma epuizeaza complet. Tocmai de-aceasta, in fiecare dimineata cand ma asez la birou ma asigur ca am toate cele necesare prin preajma mea pentru ca lucrul meu sa se desfasoara la un mod optim si sa nu fiu nevoit sa pierd timp pentru a cauta diferite lucruri.
De aceea, dimineata cand pasesc timid pe usa de la birou, imbracat la costum si cravata, imi pun geanta de-oparte si imi verific spatiul de lucru.
Am nevoie de pixuri. Da, traditionalele pixuri sunt de nelipsit de pe birou. Ariciul meu d'aici, un suport de pixuri destul de amuzant, mai ales ca din greseala si-a pierdut un ochi, saracutul, sta tot timpul incarcat cu pixuri pentru ca oamenii care-mi calca pragul sa semneze cu ce pix vor ei hartiile si pentru ca nu cumva, din inevitabil, sa am nevoie de un pix si sa nu mai dispun de niciunul.
Produse de papetarie, cum ar fi hartiile(colile) pentru xerox nu pot sa lipseasca. Am nevoie la dosarele stranse, de copii dupa buletinele oamenilor sau dupa alte acte, acestea sunt mai importante precum apa si aerul aici.
Produsele de arhivare cum ar fi bibliorafturile, ma ajuta sa indosariez documentele pe care le folosesc cel mai des si sa le ordonez pe categoriile de care am nevoie, pentru ca data viitoare sa le gasesc mai rapid.
Stampile, calculatorul, dosare, carti de vizita, telefonul de serviciu,chitantierele, facturile, toate sunt aici. Dupa aceasta verificare matinala care a devenit un proces in inceperea muncii la birou, ma pot aseza sa-mi savurez cafeaua inainte de a incepe munca. Mirosul cafelei si caldura acesteia pe care o simt in palme ma face sa spun: "Inca o zi obisnuita la birou".
Pot spune ca am un spatiu de lucru exemplar, voi nu?

Tu de ce lucruri ai nevoie la birou?

Articol scris pentru SuperBlog 2013

Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!