15.10.2013

Weekend-ul perfect


Weekend-ul perfect nu se petrece acasa, in fata calculatorului sau plimbandu-ne prin parc. Weekend-ul perfect se petrece la Vila Alpin Straja.

Intrebarea care-mi sta pe buze este: Cum este acolo? Am ocazia de a ajunge pentru prima data dupa terminarea competitiei SuperBlog si va spun sincer ca abia astept.

La Vila Alpin e frumusete,
Cum in alte locuri nu se gaseste,
Avem cazare la modul instelat,
In numar de trei incarcat.

Sunt sigur ca acolo gasesc
Oameni care-si dau interes,
Sa-mi faca vacanta mai placuta,
Si "sederea" cat mai lunga.

In interior totul pare de cristal,
Chiar daca o vad doar imaginar,
Muzica se aude lin pe fundal,
Contopindu-se cu mediul natural.

Plange soarele cu ale lui raze
Dupa coama inaltei cladiri,
Ca nici natura nu eclipseaza
Frumusetea vilei Alpin.

An de an soseste lume,
In cautarea unei vacante de vis,
Se cazeaza si uita sa mai plece
Din acest minunat paradis.

Sclipesc in ochii privitorilor,
Mesele cum stau asezate,
Cum asteapta oamenii sa le vada,
De mancare incarcate.

Dormitoarele ofera vise nocturne
Care niciodata nu mai pot fi stinse,
Spatiul si confortul ne odihnesc trupeste,
Si ne implinesc sufleteste.

Mancarea este savuroasa
Oamenii ne-o aduc la masa,
Mirosul ne ia nasul la purtare
Iar cu pofta savuram...
Fiecare fel de mancare.

Sala de conferinte are video-proiector,
Pe scaune stai precum la birou,
Dar atmosfera e alta in sala de conferinte,
Cand in jur ai prieteni cu care imparti cuvinte.

Dar cum vacanta la Straja nu se desfasoara doar in interior,
Hai sa aruncam o privire imaginara in exterior,
Pe partia de ski e veselie mare,
Cand te-arunci in aventura, cu schiuri in picioare.

Fie de inaltimea partiei, mare sau mica,
Partia de schii, adrenalina-ti ridica,
Sa simti savoarea muntelui in aerul pe care-l respiri,
Sa-ti mangaie trupul cu a lui putere, sa-l ai partener de ski.

Deci despre cazare la Straja v-am vorbit,
Despre ce intalniti acolo v-am povestit,
La sport si miscare v-am implicat
Iar la distractie v-am invitat.

Vorbele mele, in minte, sa vi le inregistrati, 
La Pensiune la Straja sa va cazati,
Distractia sa nu o incepeti fara noi,
Ca-n decembrie venim la voi.

Articol scris pentru competitia SuperBlog 2013.

Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!