20.11.2013

Ambasador pentru o zi: Dream Car Art Contest

Am păşit timid în lumea lor, într-o clădire portocalie pe care scrie "Şcoala generală cu clasele I-VIII", dincolo de o uşă închisă la culoare după care se aud chicoteli şi alte sunete pline de entuziasm şi veselie.

- Bună dimineaţă, copii.
- Buuunnnăăăă diiiimineaţa, doamna învăţătoare, cuvinte lungi iesite dintr-un cor de copii.
- Copii, astăzi avem un invitat special pentru voi. Dl. Dragomir Mihai-Viorel este ambasador în cadrul competiţiei DREAM CAR ART CONTEST, organizat de Toyota. Vă las să vă cunoaşteţi şi să vă spună de ce se află azi aici, printre noi.

- Bună, copii. Numele meu este Dragomir Mihai-Viorel şi după cum a spus şi doamna învăţătoare, sunt ambasador în cadrul competiţiei DREAM CAR ART CONTEST. De aceea mă aflu aici alături de voi. Vreau să vă întreb: Câţi dintre voi sunteti pasionaţi de desen şi desenaţi?
- Eu, eu, eu, eu,eu,eu,eu,eu,eu....eu. Majoritatea sau toţi au început să se agite în bănci şi să spună fiecare că desenează.
- Staţi, staţi, staţi...ridicaţi o mână cei care desenaţi.
-...
TOŢI? a fost prima reacţie din capul meu.Toată clasa era cu mânuţele pe sus. Asta înseamnă că este o clasă foarte creativă, care-şi expun la liber ceea ce gândesc prin desenele şi picturile pe care le fac.
- Bun. Înseamnă că nu am venit aici degeaba. Unul sau mai mulţi dintre voi pot fi câştigătorii concursului nostru. Căutăm imaginaţie la voi, vrem să ne desenaţi maşinuţe, aşa cum vă place vouă să desenaţi. Tare aş vrea să vă văd cum desenaţi...
- Dar avem desene la noi, a spus o fetiţă din banca a treia.
- Da? Păi...şi nu vreţi să-mi arătaţi şi mie?
Deodată, toţii copii au început să scotocească prin ghiozdănele după desene, după care le-au pus pe masă. Am trecut pe la fiecare prin drept şi am privit către ceea ce au desenat. Superbe desene...superbe...superbe. De la căsuţe la animăluţe, de la omuleţi la maşinuţe şi de la flori la peştişori. Sunt foarte talentaţi iar asta mă bucură. Talentul trebuie exploatat şi promovat iar aceşti copii vor ajunge unde trebuie cu acest talent.
- Desenaţi cu toţii foarte frumos, copii. Sunt desene superbe. Presupun că aveti cu toţii "Foarte bine" la desen, nu?
- Daaaaaaaa, un strigăt în cor.
- Mă bucur. Acum o să vă pun şi eu să desenaţi maşinuţe, mai exact: cum arată maşina din imaginaţia voastră, pentru cei care sunt încântaţi să participe la concursul nostru. Puteţi câştiga o călătorie în Japonia şi multe alte premii, cum ar fi: tablete, telefoane, seturi de tempera pentru desene şi alte premii speciale. Ia să aud cine vrea să participe?
- Euuuu!, toată clasa a strigat şi erau atât de entuziasmaţi de concurs încât presupun că nu mai aveau răbdare până să se pună să deseneze.
Radiam de bucurie odată cu ei. Erau atât de fericiţi şi entuziasmaţi încât mi-au transmis şi mie starea asta. Le doresc mult succes şi îmi pare rău ca nu-i putem premia pe toţi, fiindcă cu toţii sunt foarte talentaţi. Copii au mai multe culori pe paleta de desen decât putem observa noi... Ei ne "colorează" lumea.

Articol scris pentru SuperBlog 2013
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!