06.11.2013

Petreceri pentru copii de la Infinity Events



Priveam in jur cu atata uimire, totul era desprins din poveste. Zane, super-eroi, clovni, personaje din desene animate, toti roiau in jurul meu. Erau atat de frumosi...
Incercau sa ma faca fericit cu buna lor dispozitie. La prima vedere, o adoram pe zana cea buna care m-a tinut in brate si cu care am facut fotografii. Eram in centrul atentiei, toata lumea era acolo pentru mine. Ma simteam un V.I.P. inca de la inceputuri, asta e... grea viata de bebelus.
Un magician i-a incantat pe oameni cu trucurile lor, dar si pe mine m-au lasat suprins fiindca credeam ca le tot scoate de pe undeva acele lucruri, tot am incercat sa vad, dar incercarea mea a esuat. Eram prea atras de ei, de animatorii care-si dedicau timpul pentru mine.
Am niste parinti minunati. Ma bucur ca mi-au adus la acest eveniment special ursitoare botez de la infinityevents, fiindca ele sunt cele care imi vor darui noroc si fericire in viata. Eram in centrul lor iar ele se roteau in jurul meu cu o bagheta fermecata in mana pe care din cand in cand o indrepta spre mine si imi urau numai de bine. De-as putea retrai aceste momente de mai multe ori...

Mama imi citea povesti seara, inainte de culcare si eram prins acolo, in lumea povestilor cu zane, spiridusi, ingerasi s.a.m.d., nu stiam ca ei existau si in realitate. Voi trai o buna vreme cu ei si alaturi de ei iar acest lucru ma bucura, fiindca ei sunt personajele care-mi redau copilaria si care ma fac sa ganguresc la fiecare moment de amuzament creat de ei.
La un moment dat, in toiul petrecerii, se afiseaza si zana cea rea care incerca sa le incurce pe zanele cele bune. Ea a fost suparata pe surorile ei ca nu au luat-o si pe ea cu ele la aceasta petrecere. Intr-un final, am reusit sa o imbunam pe zana cea rea si daca si-a cerut scuze si a promis ca nu va mai fi rea, am lasat-o sa stea si sa se distrez alaturi de noi. Cu cat mai multe zane frumoase cu atat mai bine...
Baloanele zburau prin alte, la fel si anumite chestii sclipitoare la care nu stiu cum sa le spun. Inca sunt prea mic sa le stiu pe toate. Toata lumea insa, aveau ceva cu baloanele, toti le loveau si le faceau sa zboare prin aer. Pe timpul petrecerii s-au mai spart cateva, ori pentru faptul ca au fost intepate, ori prea umflate, ori a calcat careva din greseala pe cate unul. Toate acele pocnituri m-au speriat putin, dar zanele intotdeauna mi-au distras atentia de la acele sunete si mi-au zambit cu fetele lor frumoase, de papusi.
Ce viata am inceput sa duc si eu. Doresc fiecarui bebelus sa treaca prin aceste momente minunate prin care trec si eu, sa se bucure si el alaturi de zane si sa se distreze alaturi de magicieni si clovni. Mare petrecere dragilor, mare petrecere...

Fii copil toata viata si vei avea de castigat.
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!