06.11.2013

Vis american în suflet românesc

Ce-mi place în USA? Totul, oamenii, locurile, punctele turistice chiar şi clădirile. Îmi doresc să călătoresc, este pasiunea mea iar prin programul work and travel mi s-a oferit ocazia ca timp de trei luni, să simt mirosul continentului american, să inspir aerul american, să trăiesc în America, să muncesc acolo dar să mă şi bucur de zonă.
Am luat avionul şi dus am fost. Am privit cum mă ridic de la sol, cum mă desprind încet de România şi cu gândul că voi păşi pentru prima dată pe pământ american am zburat ore în şir.
Nu ştiu cât de repede s-au scurs orele fiindcă eu nu le-am dat importanţă. Eram prea fascinat de ceea ce urma, eram entuziasmat, eram eu...mai bucuros ca oricând. Am simţit aerul american de-ndată ce avionul a ajuns la sol şi încet, încet a oprit şi am început să coborâm pe rând din el.
I'M HEREEEEE!, am strigat. Toată lumea s-a uitat ciudat la mine, probabil toţi cei din jur m-au considerat un ciudat sau un nebun dar eu eram entuziasmat că eram acolo.
Aceasta este o vacanţă specială pentru mine, mai ales că este prima mea vacanţă.
Era atâta lume în jur, clădirile aşa înalte, maşinile nu lipseau din peisaj, am trecut pe străzi pe care s-au filmat diferite filme de acţiune, am ajuns la Statuia Libertăţii şi mi-am bucurat privirea admirând-o în realitate. Oraşul New York este minunat. Este locul unde am ales să rămân pentru trei luni. Am decis să trăiesc viaţa de zi dar şi viaţa de noapte în stil american, dar mai întâi serviciul.
Sunt aici într-un schimb de experienţă la o companie de IT, companie activă de peste 15 ani de zile care semnează profesionalismul pe lucrările sale. Acest job îmi oferă un program foarte lejer, de doar 6 ore de muncă pe zi, de luni pana vineri iar acest lucru mă bucură fiindcă am destul timp liber şi pentru mine. După serviciu, am mers la cumpărături. Mi-am cumpărat de toate, de la haine, încălţăminte, accesorii până la gadgeturi. Vreau suveniruri, cât mai multe suveniruri... Când ajung acasă, vreau să-mi "împodobesc" camera cu lucruri de-aici fiindcă nu ştiu când am să mai revin pe pământ american.
Totul e diferit, diferit de frumos. Aici e o plăcere să te plimbi pe străzi, e o plăcere să priveşti parcurile, să stai pe bancă să-i vezi pe oameni, să-i simţi, să stai de vorbă cu ei, să înveţi lucruri noi şi să le cunoşti cultura.
A sosit şi noaptea. M-am îmbrăcat cu ceva haine de ieşeală şi am păşit în club, în MEGA-Club, dacă aş putea spune aşa. Dacă la noi când spunem că e "atmosferă" în club ne referim că e clubul plin, înseamnă că românii ar trebui să vină aici să vadă ce înseamnă cu adevărat "atmosferă". Lasere, lumini, multă lume, spaţiu mare dedicat dansului, animatoare, barmanul face spectacol cu jongleriile lui cu sticle şi pahare, băuturi care mai de care, rrrrrrr.... Mi-au zburat fugitiv ochii în toate direcţiile.
Am intrat în jocul american, m-am dus la bar, am comandat ceva, am privit în jur şi apoi a început distracţia. Am zărit-o, era îmbrăcată în roşu, era brunetă şi avea ochii negrii. Era superbă, avea o siluetă de invidiat şi un corp atât de apetisant. M-am dus la ea şi am invitat-o la dans. S-a uitat puţin ciudat la mine, asta din două motive: un necunoscut o invită la dans iar accentul meu mă trada, şi-a dat seama că nu sunt din zonă. A acceptat, am dansat împreună vreo 4-5 dansuri, apoi ne-am aşezat la o masă şi am început să vorbim în timp ce consumam câte ceva, pentru a merge vorba.
A doua zi, după serviciu, ne-am dat întâlnire.A venit... Împreună am păşit într-un restaurant din New York pentru a lua prânzul, era o oportunitate pentru amândoi de a ne cunoaşte mai bine.Zilele s-au scurs alături de ea, zilnic am vizitat împreună, diferite locuri care atrag turişti, mi-a fost precum un ghid turistic, ea ştia cel mai bine locurile. Împreună am vizitat: Parcul Central din Manhattan care are o lungime de patru kilometri, apoi a urmat Muzeul de Artă Modernă din New York, Grand Central Terminal - impresionanta gară din inima Manhattanului, impresionantul pod Brooklyn, celebrul bulevard 5th Avenue, catedrala Sf. Patrick iar la final ne-am petrecut o zi pe insula Ellis, cu ocazia asta m-am plimbat şi cu feribotul.

Zilele au fost minunate, cele trei luni s-au scurs atât de rapid de parcă ar fi fost trei zile. Am plecat de-acolo cu mai multă experienţă în domeniul muncii pe care îl practic, cu satisfacţia că am vizitat cele mai impresionante locuri de-acolo dar şi cu satisfacţia ca nu mă întorc singur în ţară, ci impreună cu ea. Am implicat-o în continuare în vacanţa organizată de mine pe meleaguri româneşti. Dacă ea mi-a arătat o bucăţică din America, acum este rândul meu să-i arăt o bucăţică din România.

Tu cum ţi-ai petrecut vacanţa în S.U.A.? Doreşti să revii pe continentul american?

Articol scris pentru competiţia SuperBlog 2013.


Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!