14.07.2015

Ce iese daca combini o petarda cu un pampalau?


Hai sa va zic una...
De cand mi-am expus munca pe internet (de 3 ani) sunt obisnuit sa primesti injurii si chiar amenintari cu moartea. Un alt papagal iese la lumina, crezand ca probabil o sa-mi cada lenjeria-n vine din pricina injuraturilor lui. Vasy, te-as putea injura 30 de minute la foc automat fara sa ma repet, dar nu m-am coborat niciodata la acest nivel. Oamenii astia nu merita decat un "Raport" si "Block", atat. emoticon smile
In ceea ce o priveste pe domnisoara, pardon...doamna, ca domnisoara nu mai e nici in urechi (presupun), sunt solo, dar nu vreau sa fac BOOM cu nici-o petarda emoticon smileAu mai incercat cateva cu "shukarime", "fetitze de fetitze", tu crezi ca reusesti daca-mi dai numarul direct? emoticon smile Neah!
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!