02.07.2015

Homosexualitatea: Un subiect prea mediatizat

       De cand cu legalizarea casatoriilor intre persoanele de acelasi sex in S.U.A., televiziunile si internetul bubuie, deci efectiv BUBUIE de oameni care sunt sau nu de acord cu aceasta legalizare, care se bat in principii si idei in ceea ce priveste acest subiect.
       De ce se mediatizeaza asa de mult acest lucru? De ce scoatem la lumina minoritatea? Eu consider homosexualitatea ca fiind ceva anormal, o boala psihica. Nu am nimic cu persoanele care au alte orientari sexuale, dar vreau ca unele lucruri sa se petreaca doar in intimitatea voastra, nu pe strada sau in mijloacele de transport.
       Prin mediatizare nu facem altceva decat sa le dam curaj acestora iar mie nu-mi e frica de homosexuali, pentru ca astia nu se inmultesc ci imi este frica de prosti fiindca astia se inmultesc prea repede.
       Am intalnit doi homosexuali in Bucuresti, in zona Unirii, care-si luau limba-n gura si se pipaiau pe fund. Mi s-a parut dezgustator si nu-mi doresc ca copilul meu sa vada asta pe strada, ca apoi sa se intoarca, curios, si sa-ntrebe: Mami, tati, la voi e ceva in neregula?
       Daca ajunge sa se legalizeze si-n Romania, in 48 de ore imi voi parasi tara. Acum sa vina pietrele din partea celor care sustin legalizarea acesteia, spunand ca iubirea este iubire, indiferent de situatie.          Daca sustineti asta, inseamna ca sustineti si pedofilia, ca doar ce nu face rau celorlalti, inseamna ca trebuie legalizat. Daca copilul tau de 12 ani este de acord sa si-o traga cu unul de 20, legalizand, nu te mai poti opune, ca parinte fiindca e cu buna credinta. Pedofilia si homosexualitatea nu ar trebui legalizate NEVER!

Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!