28.07.2015

Un nou inceput inseamna o noua viata

       Nu am mai scris de ceva timp articole pe acest blog iar acest lucru se datoreaza faptului ca nu dispun de foarte mult timp liber. In ultima perioada, s-au intamplat o multime de lucruri noi. Incercand sa le enumar in cat mai putine cuvinte, acestea sunt: sunt solo (din nou), mi-am dat demisia de la job, m-am apucat de rap, m-am angajat in Bucuresti, m-am mutat in Bucuresti. Va este de ajung? Toate astea pe parcursul unei singure luni.

      Mi-a prins bine aceasta schimbare majora. M-a ajutat sa nu ma mai gandesc la anumite lucruri, sa trec peste anumite momente mai grele din viata, sa vad un viitor cat mai bun in fata si m-a ambitionat pentru a face lucruri noi, atat pe plan profesional cat si pe plan personal. Toate acestea reprezinta o evolutie, un pas inainte si un salt mare facut. Nu am privit deloc in urma. De ce? Pentru ca daca privesti in urma, nu vei merge niciodata inainte.

      Din punctul meu de vedere, as recomanda astfel de schimbari tuturor. Eu simt nevoia sa fac schimbari destul de frecvent si nu regret nimic, nici in cazul in care as cunoaste esecul. Sper ca peste un an si ceva sa pot face o alta mutare, asta insemnand o alta tara la orizont.

      Tu ce faci pentru tine si viata ta?
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!