18.08.2015

Adultii se mai joaca?

      Nu stiu cat de greu va vine voua, dar mie imi e destul de greu sa ma gandesc la toate lucrurile pe care le-am pierdut o data cu copilaria. Imi este dor de acea perioada de aur din viata mea, in care singura mea grija era: "Ce a mai facut mami bun la bucatarie?".

      Cred ca joaca si mai ales jocurile au reusit sa ma captiveze, sa ma desprinda de realitatea asta dura din jurul nostru si sa raman acolo, in lumea mea, o lume a jocurilor, a lucrurilor simple si care mi-a oferit o perspectiva cat mai "curata" a vietii pe care o am.

       Am facut parte din generatia care s-a bucurat de jocurile in aer liber, dar si de jocurile de pe calculator. Am prins anii dupa revolutie in care industria calculatoarelor a reusit sa patrunda in tara noastra si sa se dezvolte virtiginos. Am stiut sa combin timpul liber intre aceste doua activitati. In comparatie cu ceea ce traim acum, adica copii care sunt prinsi doar in jocuri pe calculator, eu am stiut ce inseamna o julitura la un meci de fotbal, o lovitura la cot din pricina saniusului si multe altele.
Jocurile din fata calculatorului sunt mult mai sigure, nu ne lovim, ne dezvolta atentia distributiva si ne dezvolta personal. Lista acestor jocuri o poti afla doar daca dai o vizita aici.

       Conform ultimelor sondaje, copii prefera jocuri cu masini tunate pentru ca marea majoritate, la o varsta frageda, sunt atrasi de masini si doresc sa devina soferi cand vor creste. Si eu am fost la fel ca ei. Ma jucam jocuri precum F1 si NFS 2 cu orele, pana am reusit sa invat toate scurtaturile si cum sa fac sa ies mereu doar pe locul unu, lucru dovedit datorita rezultatelor din viata reala: marea majoritate a adolescentilor, imediat dupa ce au implinit varsta de 18 ani, isi iau permis de conducere si masina.          Vedeti ca jocurile din copilarie influenteaza dezvoltarea copilului? Noi, ca adulti, de ce nu ne mai jucam?
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!