25.08.2015

Partizan si muzica hip-hop

De cand ma stiu am iubit sa ascult muzica hip-hop. Acest gen muzical ma face sa ma regasesc pe mine in interiorul meu, ma face sa ma simt implinit, sa uit de probleme si de tot ce este in jurul meu. Am apreciat marii artisti muzicali ai acestui gen si mereu mi-am dorit sa pot fi prezent la un concert hip-hop, dar, pana in prezent, acest vis nu s-a implinit. Raman sa ascult, in continuare, muzica acasa sau pe strada, in casti, si visand la unele realizari personale.
Fiindca i-am apreciat mereu pe cei care au facut acest gen de muzica, m-am decis sa invat cate ceva de la ei si sa ma apuc si eu de treaba. Asta am si facut. Deci, fara ocolisuri si urcusuri, mi-am ales un "nume de scena" si m-am pus pe treaba. Nu cant la un mod profesional si nici aparatura de studio nu am. Inregistrez cu un microfon de webcam si putina editare vocala in Audacity si gata, piesa este pe youtube.
Numele meu este Partizan (D.M.V.) si acestea sunt primele mele piese:

1. Prima piesa inregistrata (care este un dezastru) se numeste "Focus"


2. A doua piesa se numeste "Cascada", unde incep sa fiu pe beat cum trebuie.


3. A treia piesa se numeste "Genul liric". Prima piesa de care am fost mandru pana in varful degetelor de felul agresiv cum am cantat si de versurile scrise. Va recomand sa o ascultati.


4. A patra piesa se numeste "Zeita Verii", o piesa de sezon cu dedicatie, la final, pentru o colega de liceu si buna prietena.


5. A cincea piesa se numeste "Nume de cod: Andreea". O piesa cu care am reusit sa ma autodepasesc, pana in prezent, in privinta calitatii audio pe care am reusit sa o obtin, cat si versurile si povestea care se invarte in jurul unei singure persoane: Andreea. Cine e Andreea? "Andreea si mai cum?" Asculta piesa!

6. A sasea piesa este o piesa scrisa special pentru doi prieteni foarte buni pe care i-am intalnit in Bucuresti, primele persoane cu care am dat ochi in ochi si pe care-i apreciez ca oameni. "Noi doi si restul lumii" este o piesa dedicata celor doi indragostiti: Dan si Ana-Maria.

7. A saptea piesa este un intro de promovare cat si apreciere pentru un loc de suflet pe care-l vizitez de fiecare data cand am ocazia. Nu doar locul este special ci si oamenii de acolo. Este vorba de "Popas Cory&Ysa".


8. Ultima piesa, dar nu cea din urma reprezinta o colaborare cu Vali M., un bun prieten care a decis sa scrie si sa faca rap pentru prima data. O piesa de suflet in care se pot resimti foarte multi, mai ales cei care au iubit cu adevarat macar o data-n viata. Play!


Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!