16.08.2015

Povestea bonului de ordine fara ordine


Doar in Teleorman se poate intampla asta. Azi de dimineata am fost la primaria orasului Alexandria pentru a plati o taxa de doar 2 lei. Am intrat in primarie, trei ghisee functionau. In jur nu era nimeni. Ma duc la un ghiseu aleatoriu si sunt luat la goana ca trebuie sa-mi iau bilet de ordine. Pentru ce? Nu era nici dracu' pe acolo, batea vantul si sunt nevoit sa iau bilet de ordine cand erau zero persoane inaintea mea. Am vazut ca nu o pot scoate la capat, asa ca m-am intors, am luat bon si pe urma m-am dus la ghiseu pentru a-mi plati taxa de 2 lei linistit, dar macar am avut bon de ordine!!! :)))
Vai si amar de birocratia din Teleorman!!! Jalnic!
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!