12.09.2015

Cat de mult conteaza curatenia pentru tine?

       Sunt un maniac al curateniei si recunosc asta. Aproape tot timpul fac curat si-mi place ca lucrurile sa fie asezate la locul lor. Nu-mi pot desfasura activitatea daca in camera mea este mizerie, nu o suport si nu-mi place. Mirosul imbietor al odorizantului de camera iar curatenia din jur ma fac sa respir adanc, sa ma tolanesc in pat si ma linistesc. Nu stiu cati baieti sunt atat de ahtiati dupa curatenie, dar eu am mostenit-o pe mama in privinta acestui aspect.
       Pentru unii, conteaza sa fie curatenie in bucatarie, pentru altii sa fie curatenie in dormitor, pentru mine conteaza sa fie curatenie pretutindeni. Am pretentie si la oamenii pe care-i am in jurul meu sa fie la fel, mi-as dori sa fie curat si pe strazile capitalei, dar in privinta asta, sperantele sunt desarte.
In ceea ce-i priveste pe oameni, sunt persoane carora le plac sa faca curat, persoane carora nu le plac acest lucru, il considera plictisitor, iritant, dureaza prea mult si se intreaba: "De ce sa pierd eu timpul sa fac curat?" Personal, nu cred ca este greu sa spalam mocheta, sa stergem geamurile, sa curatam parchetul, mobila etc. Daca stim sa ne organizam si sa lucram sistematic, vom reusi sa facem curatenie intr-un timp record, conteaza sa dorim acest lucru.
       Pentru aceste persoane mai...lenese, exista firme de curatenie la care pot apela cu incredere. In urma unei remuneratii financiare, locuinta va staluci in totalitate intr-un timp record. Lenea se plateste, curatenia se face, conteaza doar sa vrei. Tu ce alegi?
       Consider ca este o idee buna sa angajezi o firma care sa-ti faca curat. De cele mai multe ori ti se poate intampla ca, din pricina programului prea incarcat, sa nu ai timp sa faci curat, iar in modul acesta ai scapat de o grija. Eficient, nu?

Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!