16.09.2015

Premiul Liebster - pentru bloggeri


Am primit acest premiu frumos de la Roxy, in urma cu cateva zile, careia ii multumesc mult pentru ca s-a gandit la mine.

Acestea sunt regulile:
- multumeste persoanei care ti-a trimis premiul printr-un link catre blogul ei in postare
- raspunde la toate intrebarile primite
- nominalizeaza 11 bloggeri sub 500 followers
- formuleaza 11 intrebari pentru cei nominalizati de tine
- nu poti nominaliza persoana care te-a nominalizat pe tine
- trimite-le nominalizatilor un link cu postarea in care i-ai nominalizat pentru informare.

       Deci, sa incepem...

1. Cum consideraţi că ar fi această lume fără exprimarea prin scris?

       - Plictisitoare. Daca nu ar fi existat scrisul, nu ar mai fi existat cultura, deci oamenii ar fi fost toti prosti. Nici nu vreau sa ma gandesc. Este ca un cosmar pentru mine.

2. Cât de importantă este pentru voi, această mică cutiuţă electronică numită blog?

      - Este unul din cele mai importante locuri din viata mea. Am inceput sa fac blogging din pasiune, ajungand, cu timpul, o parte din mine.

3. Este iubirea esenţială unei persoane sau ar putea trăi fără ea?

      - Eu nu pot trai fara iubire. Eu iubesc! Iubesc sa iubesc! Iubesc sa fiu iubit. Imi iubesc prietenii si tin la ei mai mult decat la mine. Imi incarc bateriile de la oameni si ii doresc aproape de mine.

4. Ce pasiuni aveţi?

      - Scrisul, cititul, blogging-ul, revista Orizonturi Literare (de care ma ocup), muzica si...cam atat.

5. Cum definiţi imaginaţia?

       - Un taram in care inima si mintea relationeaza precum un cuplu fericit. Atunci cand ei se iubesc, apare imaginatia.

6. Ce sentiment vă caracterizează cel mai bine?

       - Intr-un singur cuvant: iubirea.

7. Cum credeţi că ar trebui să arate frumuseţea interioară?

      - Nu pot oferi un tipar clasic. A fi o persoana frumoasa in interior...asta inseamna sa fii...TU! Cum frigul este reprezentat de lipsa caldurii, asa este reprezentata frumusetea interioara de lipsa raului.

8. Vă regăsiţi într-o altă epocă, decât cea trăită în prezent?

       - Aaaa, umm, hmm...NU!

9. Credeţi că atunci când gândiţi pozitiv puteţi face orice?

       - Practic, putem face aproape orice, conteaza cat de mult ne dorim sa facem asta si cat de mult ne implicam pentru a reusi, deci da.

10. Ce perioadă a anului vă renaşte amintiri?

       - Vara. Desi o parte din ele sunt neplacute, fac parte din viata mea si mi le reamintesc cu drag. Imi amintesc de momentele frumoase, dar si mai putin frumoase peste care am reusit sa trec si care m-au construit pe mine, cel care sunt in prezent.

11. Credeţi că visele pot deveni realitate?

      - Desigur. Conteaza ce target ne punem si ce facem pentru a-l atinge.


Intrebarile mele pentru voi sunt:
1. Cine esti cu adevarat?
2. Crezi ca exista o alta viata dupa ce se termina aceasta?
3. Cat de mult inseamna blogul pentru tine?
4. Ti-ai dori sa traiesti intr-o "lume perfecta?" De ce?
5. Ce crezi ca poti schimba la oamenii din jurul tau?
6. Ce oameni preferi sa ai langa tine?
7. Cum ai reactiona daca, in fata ta, ar aparea, brusc, un strain, si te-ar cere in casatorie?
8. Care este cel mai placut moment din viata ta?
9. Pe o scara de la 1 la 10: Cat de mult iubesti dulciurile?
10. Te mai uiti la desene animate?
11. Cum crezi ca va fi sfarsitul lumii?

Trimit cu drag acest premiu si intrebarile mele catre:
- Dudus
- Raisa
- Emilia
- Rosaline
- CLM
- Agurita
- Ralu
- Bianca
- Lavinia H.
- Deea
- Elena
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!