02.10.2017

Sisteme automate de ambalare

     Zilele trecute am participat la deschiderea unei companii care se ocupa de ambalarea produselor electronice. A fost organizat un eveniment privind marea deschidere si am fost invitat. Cu badge-ul atarnand de gat, am pasit in depozitul companiei, locul unde oamenii munceau alaturi de masini automatizate.
      Daca pana in prezent incercam sa imi imaginez ce inseamna ''automatizat'' din vorbele reporterilor tv cand afirmau ca ne indreptam spre o lume condusa de roboti, astazi am vazut cu ochii mei cum unele sarcini au fost preluate in totalitate de roboti, inlocuind munca omului. Credeam ca ceea ce vorbesc acei reporteri la tv reprezinta ceva de domeniul SF-ului, dar m-am inselat.
        Inauntru am gasit sisteme de ambalare in cutii, in stil american, cu masini separate (ejectoare de cutii, sisteme de alimentare de produse, manevrare si plasare, etansatoare), care sunt perfecte pentru ambalarea liniilor de productie care au nevoie de o flexibilitate considerabila si un randament mediu sau mare; Masina de cartonare cu axa carteziana de umplere / crater si functie de despachetat / functie de deformare a cutiilor, potrivite pentru manevrarea PET-urilor sau a sticlelor, a cutiilor de conserve, a flacoanelor, etc si masina automata de cartonat, Nemo, compusa dintr-un cadru de sustinere rezistent, completata de un brat de sustinere pentru gaturile de sticla, care se misca liniar, cu ajutorul unui motor, apucand sticlele si plasandu-le in cutii.
La finalul turului de depozit, am aflat ca oamenii prezenti in mediul de lucru doar dau comenzi ''masinilor de lucru'' si monitorizeaza intreaga activitate. Precizia acestora este una milimetrica, astfel ca marja de eroare este aproape de zero. Compania ambaleaza produse pentru diversi furnizori de marfa din diferite domenii de productie, mai putin domeniul alimentar.
Produsele sunt ambalate cu grija si fara a prezenta vreun risc pentru produsul cu pricina. Deja exista o baza de clienti solida cu feedback pozitiv privindu-i pe acestia.
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!