04.08.2012

Sa fii om

Iata ca mi-a venit si inspiratia...hehe :D

De multe ori vedem cazuri in viata reala , la tv sau pe internet cand niste oameni au muncit si s-au ridicat de ,,jos" pe propriile picioare si astazi au ajuns bine unde au ajuns. Ii felicit pe acesti oameni pentru ca in ciuda contradictiilor ca astazi ,,banii vorbesc" ei au ajuns bine acolo ,,sus" si fara bani , prin talent si munca .
Dar unii isi pierd aprecierea din ochii mei din cauza unui lucru : uita de unde au plecat .

Artisti de muzica , actori , designeri etc. ...dupa ce dau de sume mari de bani incep sa aiba fite in cap , sa uite sa mai treaca pe-acasa si sa zica macar un ,,sarut mana , mama pentru ca m-ai crescut" si atunci cand sunt invitati in emisiuni , televiziunea ii ofera de ex. 500 de Euro , el nu e multumit , cere 2.000 Euro .

Cred ca pe multi dintre voi ii deranjeaza faptul ca vad personaje de-acestea la tv care dupa ce-au ajuns sus nu se mai uita in jos .
Stiti cum sunt oamenii ? (scuzati limbajul dar trebuie sa spun) :
Oamenii sunt ca porumbeii : cand sunt jos iti ciugule din palma , cand ajung sus , se cac* pe tine !

Aceste lucruri nu sunt valabile numai la artisti , actori etc. ci si la noi , restul oamenilor , fiindca si intre noi se gasesc ,,specimene" care imediat dupa ce dau de gustul banilor uita de prieteni , veri sau alte rude . Asa a fost omul facut , sa fie cumparat de/cu bani ! (Nu generalizez)

In viata conteaza foarte mult sa fii om , iar cine este om cu mine sunt si eu om cu el ! (Aceasta ,,lege" cred ca functioneaza si la voi) .





Share:

4 comentarii:

  1. Mă bucur că ţi-a revenit inspiraţia!Sunt total de-acord cu tine în tot ce ai scris aici,foarte adevărat şi bine spus!

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa e...unii isi revin mai bine de cat par in realitate.

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte buna comparatia cu porumbelul ! :))

    RăspundețiȘtergere
  4. buna, multumesc frumos pentru premiu, si pentru mesajul pe care mi l-ai trimis. ti-am lasat 2 comentarii si la postarea despre acel anti blog. am sa dau pe aici, ca vad ca am pierdut cam mult, de altfel cred ca peste tot am pierdut.sper sa reusim sa vorbim pe mess, daca ma vezi da-mi un buzz sa rezolv problema cu id-ul ca m-ai zapacit :D

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!