30.04.2014

Ieri - ceva normal, azi - pervers

Se stie de multi ani de existenta vibratoarelor si la ce sunt folosite. Dar cati dintre noi stiu cu adevarat ca vibratoarele nu au fost inventate avand ca scop stimularea sexuala? Vibratoarele aveau o alta forma si erau folosite pentru masajul corporal. Cu timpul, acestea erau folosite de femei pe post de "jucarie sexuala". Datorita faptului ca a prins la public, acesta a fost comercializat sub aceasta forma. Vibratorul a reprezentat prima jucarie sexuala care a pus baza dezvoltarii acestei industrii si deschiderea de sex shop-uri.

Cum se face in prezent ca sexul vinde, marea majoritatea a sex-shop-urilor profita de acest lucru, devenind o afacere foarte profitoare si in continua dezvoltare. Exista tari precum cele musulmane in care sex-shop-ul si/sau tot ce tine de erotic este interzis prin lege dar si tari in care acestea au devenit legale.

In Romania, daca esti vazut ca intrii intr-un sex shop, risti sa fii etichetat ca avand fantezii sexuale sau cine stie ce probleme , romanul fiind foarte inventiv la etichetari. Fie ca multi nu recunosc, pe majoritatea, curiozitatea i-a impins sa calce pragul sex shop-urilor. Imi este greu sa cred ca avand un sex shop deschis in oras si avand o varsta in care activitatea biologica cere "informatii" despre viata sexuala, nu calci pragul sa vezi ce te asteapta dincolo de acel perete "tatuat" cu o gagica. Multi neaga, o parte nu recunosc iar altii aleg tacerea. Doar 10% n-au intrat niciodata intr-un sex shop.

Sunt cupluri care folosesc diferite jucarii sexuale pentru a-si condimenta relatia si pentru a incerca ceva nou. E ceva rau in asta sau continuam sa-i privim ca fiind diferiti fata de noi?

Citeam in urma cu ceva timp o carte despre fantezii sexuale in care autorul spunea: "Daca-ti tii tacerea, vei fi normal, daca vorbesti ce gandesti, vei fi considerat nebun". Este o regula universal valabila fiindca daca mintea noastra gandeste ceva pervers si expunem acest lucru, clar suntem nebuni... ne mai trebuie doar o stampila si-o parafa si gata. Pana unde merge mentalitatea oamenilor si necunostinta de cauza?

Ceea ce este de retinut: minorii nu au voie sa intre in aceste magazine sau sa-si achizitioneze jucarii erotice. Doar cei cu varsta de peste 18 ani pot avea acces. Sex-shop-ul intra la "continut pornografic" pana la urma, deci... minorilor, tineti-va picioarele pe-acasa.

Tu ce parere ai despre aceste magazine? Esti PRO sau CONTRA? De ce? Crezi ca aceste magazine ar trebui considerate legale sau ilegale?
Share:

Ieri - ceva normal, azi - pervers

Se stie de multi ani de existenta vibratoarelor si la ce sunt folosite. Dar cati dintre noi stiu cu adevarat ca vibratoarele nu au fost inventate avand ca scop stimularea sexuala? Vibratoarele aveau o alta forma si erau folosite pentru masajul corporal. Cu timpul, acestea erau folosite de femei pe post de "jucarie sexuala". Datorita faptului ca a prins la public, acesta a fost comercializat sub aceasta forma. Vibratorul a reprezentat prima jucarie sexuala care a pus baza dezvoltarii acestei industrii si deschiderea de sex shop-uri.

Cum se face in prezent ca sexul vinde, marea majoritatea a sex-shop-urilor profita de acest lucru, devenind o afacere foarte profitoare si in continua dezvoltare. Exista tari precum cele musulmane in care sex-shop-ul si/sau tot ce tine de erotic este interzis prin lege dar si tari in care acestea au devenit legale.

In Romania, daca esti vazut ca intrii intr-un sex shop, risti sa fii etichetat ca avand fantezii sexuale sau cine stie ce probleme , romanul fiind foarte inventiv la etichetari. Fie ca multi nu recunosc, pe majoritatea, curiozitatea i-a impins sa calce pragul sex shop-urilor. Imi este greu sa cred ca avand un sex shop deschis in oras si avand o varsta in care activitatea biologica cere "informatii" despre viata sexuala, nu calci pragul sa vezi ce te asteapta dincolo de acel perete "tatuat" cu o gagica. Multi neaga, o parte nu recunosc iar altii aleg tacerea. Doar 10% n-au intrat niciodata intr-un sex shop.

Sunt cupluri care folosesc diferite jucarii sexuale pentru a-si condimenta relatia si pentru a incerca ceva nou. E ceva rau in asta sau continuam sa-i privim ca fiind diferiti fata de noi?

Citeam in urma cu ceva timp o carte despre fantezii sexuale in care autorul spunea: "Daca-ti tii tacerea, vei fi normal, daca vorbesti ce gandesti, vei fi considerat nebun". Este o regula universal valabila fiindca daca mintea noastra gandeste ceva pervers si expunem acest lucru, clar suntem nebuni... ne mai trebuie doar o stampila si-o parafa si gata. Pana unde merge mentalitatea oamenilor si necunostinta de cauza?

Ceea ce este de retinut: minorii nu au voie sa intre in aceste magazine sau sa-si achizitioneze jucarii erotice. Doar cei cu varsta de peste 18 ani pot avea acces. Sex-shop-ul intra la "continut pornografic" pana la urma, deci... minorilor, tineti-va picioarele pe-acasa.

Tu ce parere ai despre aceste magazine? Esti PRO sau CONTRA? De ce? Crezi ca aceste magazine ar trebui considerate legale sau ilegale?
Share:

27.04.2014

Recenzie carte: Weekend Gratis - Dorina Georgescu



In urma cu putin timp, am primit cartea "Weekend gratis" de la Dorina Georgescu, autoarea acestei carti. Aceasta carte a fost prezentata si in cadrul revistei Orizonturi Literare iar acum va avea si o recenzie din partea mea. Spun ca mi-a facut placere sa citesc aceasta carte fiindca o consider o carte de relaxare. Continutul este subiectiv, nu prea amplu din punct de vedere al structurii si plina de "normal", ca si cum ai citi o poveste dar pe care ai posibilitatea de a o simti fiindca autoarea a scris cartea cu suflet, permitand cititorului nu doar sa o citeasca si s-o retina cu mintea ci sa i se tipareasca in suflet si-n inima.
O lectura placuta si care te trece prin etapele a doua vieti, punandu-se accent mai mult pe exprimarea sentimentelor din partea femeii.
Natalia este un personaj foarte bine conturat in jurul careia se desfasoara toata actiunea, genul de femeie care doreste sa aiba frumosul de partea ei. Soarta nu tine prea mult cu dorintele ei si se intampla sa se nasca o despartire intre ea si Ovidiu. Ajungand la Ovidiu, pot spune ca este un personaj construit incomplet. De ce? Din partea Nataliei sunt prezentate remuscarile si sentimentele profunde
cat si ceea ce gandeste. Personajul Ovidiu este un pic mai transparent, nu ne-a fost permis sa aflam la fel de multe lucruri cum ne-a fost prezentat personajul Natalia. Multe intrebari pe care Natalia si le pune si la care cauta raspunsuri... Misterul ascuns de o femeie este o taina nedezlegata in continutul acestei carti. Se pune baza pe propriile trairi, decizii si sentimente. De ce spun asta?
Finalul cartii imi place fiindca Natalia nu renunta la principiile ei si doreste in continuare un "paradis" frumos si fara cearta. Ea a facut un pas foarte important in ceea ce priveste relatia ei cu Ovidiu, punand sub lumina reflectoarelor aspectele feminine dar arata si contrastul intre minte si suflet. Desi principiile ei aratau una, decizia a fost contra principiilor, aratand ca uneori in viata, trebuie sa mai facem si sacrificii. Final perfect punctat!
Cat de multe se pot schimba intr-un Weekend? Foarte multe... Actiunea cartii este interpretabila iar tema principala care sta la baza cartii este urmatoarea: Micile conflicte nu ar trebui sa strice relatiile de iubire iar dincolo de acest conflicte, exista mereu rezolvare.

In afara faptului ca trebuia un pic mai mult din partea lui Ovidiu, cartea este perfecta! O recomand cu mult drag tuturor cititorilor iar nota acordata este 10.
Mi-a facut placere sa citesc aceasta carte, ii multumesc din suflet autoarei si ii doresc mult succes in continuare.


Share:

Recenzie carte: Weekend Gratis - Dorina Georgescu

In urma cu putin timp, am primit cartea "Weekend gratis" de la Dorina Georgescu, autoarea acestei carti. Aceasta carte a fost prezentata si in cadrul revistei Orizonturi Literare iar acum va avea si o recenzie din partea mea. Spun ca mi-a facut placere sa citesc aceasta carte fiindca o consider o carte de relaxare. Continutul este subiectiv, nu prea amplu din punct de vedere al structurii si plina de "normal", ca si cum ai citi o poveste dar pe care ai posibilitatea de a o simti fiindca autoarea a scris cartea cu suflet, permitand cititorului nu doar sa o citeasca si s-o retina cu mintea ci sa i se tipareasca in suflet si-n inima.
O lectura placuta si care te trece prin etapele a doua vieti, punandu-se accent mai mult pe exprimarea sentimentelor din partea femeii.
Natalia este un personaj foarte bine conturat in jurul careia se desfasoara toata actiunea, genul de femeie care doreste sa aiba frumosul de partea ei. Soarta nu tine prea mult cu dorintele ei si se intampla sa se nasca o despartire intre ea si Ovidiu. Ajungand la Ovidiu, pot spune ca este un personaj construit incomplet. De ce? Din partea Nataliei sunt prezentate remuscarile si sentimentele profunde
Share:

25.04.2014

Cum NU trebuie sa petrecem Pastele?

Stiu ca Pastele a trecut, tocmai de aceea scriu acest articol acum. Nu doream sa va stric petrecerea, dragi romani si nici sa fiu rau in saptamana in care trebuia (accent pe "trebuia") sa fim buni la suflet si iertatori.

Primul lucru de care ma iau sunt oamenii. De ce trebuie sa fim buni la suflet si iertatori doar intr-o singura saptamana din an? De ce doar atunci ne strangem cu totii la masa, ne vedem rudele si prietenii si de ce doar atunci scriem mesaje si ii bagam in seama pe cei pe care ii avem in agenda, cand tot restul anului am uitat de existenta lor?



Ce inseamna Pastele la oameni? Va raspund tot eu: multa mancare, multa...multa...multa... incat in prima zi de Paste, abia arata ceasul ora 10:30 si deja se raportau numeroase cazuri de consum in exces de mancare iar oamenii ajungeau la spital. Deci, de Paste...mancam pana "pleznim", aici este spiritul sarbatorii.

Un alt lucru cu care nu sunt de acord: Sarbatorirea Pastelui in cluburi. Nimeni nu l-a sarbatorit pe Iisus in cluburi. Este singura zi in care nu sunt de acord ca oamenii sa se duca in club. Mi se pare deplasat... Poti sa te duci in club tot anul, dar hai sa-l respectam macar o zi pe an pe Iisus, nu sa bem ca porcii,nu sa mancam sa "pleznim" si nu sa ne aratam partile sexoase in cluburi.

In unele momente ma intreb daca chiar ne batem joc de aceasta sarbatoare voluntar sau involuntar. Deci?
Share:

Cum NU trebuie sa petrecem Pastele?

Stiu ca Pastele a trecut, tocmai de aceea scriu acest articol acum. Nu doream sa va stric petrecerea, dragi romani si nici sa fiu rau in saptamana in care trebuia (accent pe "trebuia") sa fim buni la suflet si iertatori.

Primul lucru de care ma iau sunt oamenii. De ce trebuie sa fim buni la suflet si iertatori doar intr-o singura saptamana din an? De ce doar atunci ne strangem cu totii la masa, ne vedem rudele si prietenii si de ce doar atunci scriem mesaje si ii bagam in seama pe cei pe care ii avem in agenda, cand tot restul anului am uitat de existenta lor?

Share:

23.04.2014

Cat de importanta este nutritia?




Sursa poza: internet

M-am tot gandit daca voi scrie sau nu acest articol dar pana la urma mi-am zis: trebuie sa-l scriu.
Nu sunt nutritionist dar o sa va prezint cateva informatii din perspectiva mea.

Pana in prezent, multi oameni au probleme cu nutritia pentru ca asculta sfaturi de la tv sau de la "atotstiutori" in nutritie care platesc pentru publicitate.

Corpul uman are nevoie de toate cele necesare: vegetale, carne, dulciuri etc. Chiar daca este recomandat sa devenim vegetarieni si sa nu mai consumam carne, ce facem cu proteinele care se gasesc doar in carne si corpul are nevoie de ele? Nu poti gasi in legume ce gasesti in carne si invers. Creierul uman se dezvolta optim prin consumul de carne. Cand eram mici, am crescut pe frunze de salata? NU! Parintii ne dadeau sa consumam de toate fiindca aveam nevoie de proteine, glucide, lipide si toate cele necesare. Un nutritie echilibrata inseamna sanatate, nu evitarea carnii sau dulciurilor.

In momentele in care suntem prea ocupati sau venim obositi de la serviciu, putem avea tot ce ne place in cateva minute si fara sa gatim cu o comanda online pe foodpanda.ro. Zeci de restaurante vor gati cea mai delicioasa mancare pentru tine iar tu te poti rasfata din punct de vedere culinar.

Abuzul de mancare face foarte multe victime, lumea nestiind sa se opreasca unde trebuie sau sa-si programeze mesele. Excesul intotdeauna a facut rau iar consumul de carne sau dulciuri in mod repetat poate determina aparitia problemelor de sanatate. Echilibrul este arta mancarii, trebuie sa stii sa porti o masura.

Mananca sanatos si traieste sanatos!
Share:

Cat de importanta este nutritia?

Sursa poza: internet
M-am tot gandit daca voi scrie sau nu acest articol dar pana la urma mi-am zis: trebuie sa-l scriu.
Nu sunt nutritionist dar o sa va prezint cateva informatii din perspectiva mea.

Pana in prezent, multi oameni au probleme cu nutritia pentru ca asculta sfaturi de la tv sau de la "atotstiutori" in nutritie care platesc pentru publicitate.

Corpul uman are nevoie de toate cele necesare: vegetale, carne, dulciuri etc. Chiar daca este recomandat sa devenim vegetarieni si sa nu mai consumam carne, ce facem cu proteinele care se gasesc doar in carne si corpul are nevoie de ele? Nu poti gasi in legume ce gasesti in carne si invers. Creierul uman se dezvolta optim prin consumul de carne. Cand eram mici, am crescut pe frunze de salata? NU! Parintii ne dadeau sa consumam de toate fiindca aveam nevoie de proteine, glucide, lipide si toate cele necesare. Un nutritie echilibrata inseamna sanatate, nu evitarea carnii sau dulciurilor.

In momentele in care suntem prea ocupati sau venim obositi de la serviciu, putem avea tot ce ne place in cateva minute si fara sa gatim cu o comanda online pe foodpanda.ro. Zeci de restaurante vor gati cea mai delicioasa mancare pentru tine iar tu te poti rasfata din punct de vedere culinar.

Abuzul de mancare face foarte multe victime, lumea nestiind sa se opreasca unde trebuie sau sa-si programeze mesele. Excesul intotdeauna a facut rau iar consumul de carne sau dulciuri in mod repetat poate determina aparitia problemelor de sanatate. Echilibrul este arta mancarii, trebuie sa stii sa porti o masura.

Mananca sanatos si traieste sanatos!
Share:

21.04.2014

Jurnalul unui burlac - Mihai Bendeac




Sursa foto: jurnalul.ro

Este a doua zi de Paste dar cu toate astea, nu m-am putut abtine sa nu scriu un articol de-ndata ce mi-a fost strapuns capul de aceasta idee. Care? Mihai Bendeac! De ce? Aflati in urmatoarele randuri...

Imi plac filmele de comedie, show-urile tv de comedie si iubesc oamenii care fac comedie, poate pentru faptul ca si eu fac comedie in viata de zi cu zi de fiecare data cand mi se iveste ocazia si ii fac pe ceilalti sa rada, chiar daca uneori fac glume pe propria piele. O viata avem si propun spre administrare zilnica o doza de comedie.

Mihai Bendeac este unul dintre preferatii mei. De ani buni il urmaresc iar comedia pe care o face este unica in Romania. Doar ca anumite persoane rau intentionate, i-au pus cateva piedici crezand ca vor darama o valoare nationala. Emisiunile pe care le-a avut pana-n prezent au inseamnat comedie 100% si show 90%. De ce spun doar 90% si nu 100%? Aici tine doar de preferintele mele iar gusturile nu se discuta, insa atunci cand fac o afirmatie consider ca trebuie sa o motivez. Formatul emisiunilor pe care le-a avut nu era chiar pe gustul meu, savurand comedia, nu formatul. Comedia este cea care ma atrage sa ma uit iar formatul emisiunii ma determina sa-mi dezvolt cateva criterii: ce-mi place si ce nu din acea emisiune.
Nu sunt critic si nu am cunostinte in domeniul teatrului si nici in domeniul televiziunii. Acest articol reprezinta doar un feedback oferit de un urmaritor si de un fan al emisiunilor de comedie.
Spuneam de show ca reprezinta un procentaj de 90% dintr-un "intreg". Unele momente din cadrul emisiunilor erau putin prea exagerate si asta pentru faptul ca in unele scene se batea ideea pe loc, lucru care devenea putin plictisitor chiar daca era amuzant.

Sunt de parere ca tot ceea ce s-a intamplat in iComedy a fost spre bine. "Tot raul spre bine", se spune. De ce? Consider ca formatul emisiunii "Jurnalul unui burlac" de pe PrimaTV reprezinta un format perfect pentru publicul din Romania. "Omul sfinteste locul" iar Beandeac reuseste dintr-un show de aproximativ o jumatate de ora sa faca oamenii sa fie bine dispusi inca o zi dupa. Prima emisiune am urmarit-o de patru ori si abia astept sa vad emisiunea din aceasta seara. Ora 21:30 pe PRIMATV - Jurnalul unui burlac.

Respect pentru Mihai Bendeac pentru ca nu a cedat la presiunea la care a fost supus si pentru ca a avut curajul si demnitatea de a-si apara propriile principii. Admir oamenii care fac asta si nu se las condusi sau influentati. Unii au ales sa arunce cu noroi in Bendeac iar criticii pandeau la fiecare faza pentru a profita si a denigra o valoare. ASTA ESTE ROMANIA! In loc sa ne valorificam oamenii talentati si care muncesc cu placere in domeniul pe care-l practica, noi ii denigram. Este mai usor sa arunci cu noroi decat sa sustii.
Dupa cum spuneam, unii au ales sa critice. "Hateri" le spun eu... Mihai Bendeac este un actor foarte bun iar acest lucru este de necontestat. Are o doza de nebunie (in sensul bun) care il ajuta sa faca spectacol, sa se faca placut oamenilor si care-l ajuta in momentele in care parodiaza un personaj public.



Sursa foto: tvmania.ro
Share:

Jurnalul unui burlac - Mihai Bendeac

Sursa foto: jurnalul.ro
Este a doua zi de Paste dar cu toate astea, nu m-am putut abtine sa nu scriu un articol de-ndata ce mi-a fost strapuns capul de aceasta idee. Care? Mihai Bendeac! De ce? Aflati in urmatoarele randuri...

Imi plac filmele de comedie, show-urile tv de comedie si iubesc oamenii care fac comedie, poate pentru faptul ca si eu fac comedie in viata de zi cu zi de fiecare data cand mi se iveste ocazia si ii fac pe ceilalti sa rada, chiar daca uneori fac glume pe propria piele. O viata avem si propun spre administrare zilnica o doza de comedie.

Mihai Bendeac este unul dintre preferatii mei. De ani buni il urmaresc iar comedia pe care o face este unica in Romania. Doar ca anumite persoane rau intentionate, i-au pus cateva piedici crezand ca vor darama o valoare nationala. Emisiunile pe care le-a avut pana-n prezent au inseamnat comedie 100% si show 90%. De ce spun doar 90% si nu 100%? Aici tine doar de preferintele mele iar gusturile nu se discuta, insa atunci cand fac o afirmatie consider ca trebuie sa o motivez. Formatul emisiunilor pe care le-a avut nu era chiar pe gustul meu, savurand comedia, nu formatul. Comedia este cea care ma atrage sa ma uit iar formatul emisiunii ma determina sa-mi dezvolt cateva criterii: ce-mi place si ce nu din acea emisiune.
Nu sunt critic si nu am cunostinte in domeniul teatrului si nici in domeniul televiziunii. Acest articol reprezinta doar un feedback oferit de un urmaritor si de un fan al emisiunilor de comedie.
Spuneam de show ca reprezinta un procentaj de 90% dintr-un "intreg". Unele momente din cadrul emisiunilor erau putin prea exagerate si asta pentru faptul ca in unele scene se batea ideea pe loc, lucru care devenea putin plictisitor chiar daca era amuzant.

Share:

19.04.2014

Paste Fericit!



Iubesc Pastele <3 Trecand peste semnificatia religioasa si peste ceea ce fac oamenii din aceasta sarbatoare, eu am motivul meu pentru care o iubesc. O iubesc pentru ca este un prilej de-ai avea pe cei dragi in jurul meu si de a manca cozonac. Da, cozonac! Nu ma intereseaza restul prajiturilor, bunatatilor, doar cozonac vreau :))

Prin acest intermediu va doresc si eu PASTE FERICIT alaturi de cei dragi si multa lumina in suflete!

PASTE FERICIT!
Share:

Paste Fericit!

Iubesc Pastele <3 Trecand peste semnificatia religioasa si peste ceea ce fac oamenii din aceasta sarbatoare, eu am motivul meu pentru care o iubesc. O iubesc pentru ca este un prilej de-ai avea pe cei dragi in jurul meu si de a manca cozonac. Da, cozonac! Nu ma intereseaza restul prajiturilor, bunatatilor, doar cozonac vreau :))

Prin acest intermediu va doresc si eu PASTE FERICIT alaturi de cei dragi si multa lumina in suflete!

PASTE FERICIT!
Share:

16.04.2014

Pompele submersibile - o utilitate in mediul rural?

Ieri am vizionat un documentar pe postul TVR2 in care era prezentata viata la tara in comune cat de cat dezvoltate dar si catune (sate foarte mici) ratacite prin munti. Fiecare curte detinea o fantana care reprezenta sursa principala de apa potabila, chiar daca aceasta apa nu a fost niciodata dusa la analiza. Facand o mica paranteza si vorbind putin despre apa din fantani, doar 1-2% din apa dusa la analiza a fost considerata "potabila", restul netrecand testul. Cu toate astea, batranii nostrii care au consumat o viata intreaga acesta apa, traiesc mai mult decat noile generatii si sunt mai sanatosi.
Revenind la "apele noastre", oamenii se chinuiau sa scoata cu citura apa din fantana pentru a bea sau pentru a uda gradina. Apa din fantana era scoasa cu citura, apoi pusa intr-un butoi iar din butoi era luata cu galeata sau stropitoarea pentru a uda gradina, iar apoi urma procesul de reumplere a butoiului cu apa. Nu inteleg un lucru: de ce atat chin? Inteleg ca stati departe de civilizatie si reteaua de apa potabila nu a ajuns la voi dar aveti curent electric, de ce nu apeleaza nimeni la pompe submersibile pentru irigatii? Costul unei astfel de pompe nu este deloc ridicat si ar trebui sa devina o utilitate pentru acei oameni, le-ar face viata mai usoara. Nimeni nu s-ar mai chinui cu citura si nimeni nu s-ar mai chinui sa ude cu galeata. Pusa la curent, va scoate cantitati mari de apa intr-un timp mult mai scurt iar cu ajutorul furtunului, curtea va fi udata rapid.
Am vazut multi oameni la sat ca folosesc de ani buni aceste pompe si sunt foarte multumiti de ele. Defapt, cum sa nu fii? Singurul dezavantaj este consumul electric care inseamna bani, nu foarte multi, dar orice consum genereaza bani. Mai bine consum financiar decat fizic.
Le-as recomanda celor care fac astfel de emisiuni si documentare, nu sa ne arate noua cum este viata la sat pentru ca stiu ca este mai grea, ci ar trebui sa le ofere ponturi si alternative celor care stau la sat pentru a le face viata mai usoara. Nu credeti ca daca acest tip de emisiune daca s-ar face, am avea parte de un proces mai bun de tehnologizare si ajutorare a oamenilor? Daca doar ne arata cum e viata acolo, nu cred ca are cineva de castigat ceva. Scuze, are postul de televiziune de pe urma audientei iar oamenii tot cu citura vor ramane...
Share:

Pompele submersibile - o utilitate in mediul rural?

Ieri am vizionat un documentar pe postul TVR2 in care era prezentata viata la tara in comune cat de cat dezvoltate dar si catune (sate foarte mici) ratacite prin munti. Fiecare curte detinea o fantana care reprezenta sursa principala de apa potabila, chiar daca aceasta apa nu a fost niciodata dusa la analiza. Facand o mica paranteza si vorbind putin despre apa din fantani, doar 1-2% din apa dusa la analiza a fost considerata "potabila", restul netrecand testul. Cu toate astea, batranii nostrii care au consumat o viata intreaga acesta apa, traiesc mai mult decat noile generatii si sunt mai sanatosi.
Revenind la "apele noastre", oamenii se chinuiau sa scoata cu citura apa din fantana pentru a bea sau pentru a uda gradina. Apa din fantana era scoasa cu citura, apoi pusa intr-un butoi iar din butoi era luata cu galeata sau stropitoarea pentru a uda gradina, iar apoi urma procesul de reumplere a butoiului cu apa. Nu inteleg un lucru: de ce atat chin? Inteleg ca stati departe de civilizatie si reteaua de apa potabila nu a ajuns la voi dar aveti curent electric, de ce nu apeleaza nimeni la pompe submersibile pentru irigatii? Costul unei astfel de pompe nu este deloc ridicat si ar trebui sa devina o utilitate pentru acei oameni, le-ar face viata mai usoara. Nimeni nu s-ar mai chinui cu citura si nimeni nu s-ar mai chinui sa ude cu galeata. Pusa la curent, va scoate cantitati mari de apa intr-un timp mult mai scurt iar cu ajutorul furtunului, curtea va fi udata rapid.
Am vazut multi oameni la sat ca folosesc de ani buni aceste pompe si sunt foarte multumiti de ele. Defapt, cum sa nu fii? Singurul dezavantaj este consumul electric care inseamna bani, nu foarte multi, dar orice consum genereaza bani. Mai bine consum financiar decat fizic.
Le-as recomanda celor care fac astfel de emisiuni si documentare, nu sa ne arate noua cum este viata la sat pentru ca stiu ca este mai grea, ci ar trebui sa le ofere ponturi si alternative celor care stau la sat pentru a le face viata mai usoara. Nu credeti ca daca acest tip de emisiune daca s-ar face, am avea parte de un proces mai bun de tehnologizare si ajutorare a oamenilor? Daca doar ne arata cum e viata acolo, nu cred ca are cineva de castigat ceva. Scuze, are postul de televiziune de pe urma audientei iar oamenii tot cu citura vor ramane...
Share:

15.04.2014

DUME ft Iulia - Tine-ma departe

Dume a scos o noua piesa in colaborare cu Iulia. Piesa se numeste "Tine-ma departe" cu beat-ul si textul realizat de fondatorul LMA ESCAPE RECORDS.
Te invit sa asculti. Auditie placuta...






Share:

DUME ft Iulia - Tine-ma departe

Dume a scos o noua piesa in colaborare cu Iulia. Piesa se numeste "Tine-ma departe" cu beat-ul si textul realizat de fondatorul LMA ESCAPE RECORDS.
Te invit sa asculti. Auditie placuta...

Share:

Baia poate deveni relaxanta?

Ma gandeam ca facem un dus de nevoie, nu credeam ca poate deveni o activitate relaxanta. Daca gandim la rece, putem spune ca ne facem dus pentru igiena noastra dar ne putem relaxa in acelasi timp. Dusul reprezinta un interval orar din timp pe care ni-l putem rupe de realitate, sa ne deconectam de problemele din jurul nostru, de grija zilei de maine si de activitatile de la serviciu.
Insa aceasta relaxare poate merge mai departe si asta este posibil daca ai auzit de cazi cu hidromasaj. Iti doresti mai multa relaxare de atat? Esti la level PRO cu asa ceva :))
Relaxarea este ideala dupa o zi de lucru foarte grea sau multa activitate psihica sau fizica. Eu ma relaxez cu o baie fierbinte si un film/carte buna, neaparat si o sticla de suc langa mine.
Multi aduc in completare la "relaxarea in baie" si laptop-ul, ceea ce nu recomand. Niciodata nu am fost de acord cu utilizarea electronicelor in preajma apei. Daca laptop-ul face "balc da balc" in apa si tu vei avea parul tepi si probabil te faci scandura acolo, asa ca nu...:))

Problema cu care ne intalnim este urmatoarea: Baie sau dus? Unii sunt adeptii baii, altii a dusului. Ce nivel de relaxare ne ofera fiecare? Eu consider ca baia (cada) ne ofera mai mult relax fiindca stam distinsi iar daca e si cu hidromasaj, e perfect. Tu ai aceeasi parere?

Chiar sunt curios despre ceea ce prefera oamenii. As face un chestionar si i-as pune pe cunoscuti dar si pe necunoscuti sa-mi raspunda la anumite intrebari. Pare un subiect de revista...tabu...dar e doar curiozitate si stiti cum se spune:  Curiozitatea te-npinge sa faci multe. Daca s-ar aplica chestionare si s-ar tine cont de ele, nu credeti c-am avea 90% din marfa de pe piata doar ce ne place noua? Nu ar fi mai frumos?
Intorcandu-ma la cazile noastre ca poate suntem cazuti intr-o cada de relax, ma-ntreb: "Oare cum vor arata cazile in viitor?" Adica, ma astept la ceva ce vedem acum in filmele SF, sa fie tehnologizate, sa ne spele ele pe noi, sa avem tv inclus si conexiune de net, bla bla bla...insa nu cred ca suntem departe de asa ceva, cred ca e suficient sa viseze un "geniu" ceva de genul si imediat isi pun inginerii la munca. Doar asa se nasc inventiile inteligente, nu-i asa?

Acest articol bate campii rau, tratati-l ca atare.
Share:

Baia poate deveni relaxanta?

Ma gandeam ca facem un dus de nevoie, nu credeam ca poate deveni o activitate relaxanta. Daca gandim la rece, putem spune ca ne facem dus pentru igiena noastra dar ne putem relaxa in acelasi timp. Dusul reprezinta un interval orar din timp pe care ni-l putem rupe de realitate, sa ne deconectam de problemele din jurul nostru, de grija zilei de maine si de activitatile de la serviciu.
Insa aceasta relaxare poate merge mai departe si asta este posibil daca ai auzit de cazi cu hidromasaj. Iti doresti mai multa relaxare de atat? Esti la level PRO cu asa ceva :))
Relaxarea este ideala dupa o zi de lucru foarte grea sau multa activitate psihica sau fizica. Eu ma relaxez cu o baie fierbinte si un film/carte buna, neaparat si o sticla de suc langa mine.
Multi aduc in completare la "relaxarea in baie" si laptop-ul, ceea ce nu recomand. Niciodata nu am fost de acord cu utilizarea electronicelor in preajma apei. Daca laptop-ul face "balc da balc" in apa si tu vei avea parul tepi si probabil te faci scandura acolo, asa ca nu...:))

Problema cu care ne intalnim este urmatoarea: Baie sau dus? Unii sunt adeptii baii, altii a dusului. Ce nivel de relaxare ne ofera fiecare? Eu consider ca baia (cada) ne ofera mai mult relax fiindca stam distinsi iar daca e si cu hidromasaj, e perfect. Tu ai aceeasi parere?

Chiar sunt curios despre ceea ce prefera oamenii. As face un chestionar si i-as pune pe cunoscuti dar si pe necunoscuti sa-mi raspunda la anumite intrebari. Pare un subiect de revista...tabu...dar e doar curiozitate si stiti cum se spune:  Curiozitatea te-npinge sa faci multe. Daca s-ar aplica chestionare si s-ar tine cont de ele, nu credeti c-am avea 90% din marfa de pe piata doar ce ne place noua? Nu ar fi mai frumos?
Intorcandu-ma la cazile noastre ca poate suntem cazuti intr-o cada de relax, ma-ntreb: "Oare cum vor arata cazile in viitor?" Adica, ma astept la ceva ce vedem acum in filmele SF, sa fie tehnologizate, sa ne spele ele pe noi, sa avem tv inclus si conexiune de net, bla bla bla...insa nu cred ca suntem departe de asa ceva, cred ca e suficient sa viseze un "geniu" ceva de genul si imediat isi pun inginerii la munca. Doar asa se nasc inventiile inteligente, nu-i asa?

Acest articol bate campii rau, tratati-l ca atare.
Share:

Cu cat de apropii mai mult de cineva cu atat te distantezi mai mult



Tovarasii de suc sau bere si cei care te fac sa zambesc sunt prieteni adevarati? Nu chiar...
Prieten nu-ti este acela care doar se afla prin preajma ta, prieten iti este acela care te sustine, iti este aproape, te ajuta si nu-i este jena sa-ti ofere o imbratisare prietenoasa si atentia lui.

Insa de multe ori, aceasta prietenie adevarata nu dureaza prea mult. De ce? Atunci cand tinzi sa te apropii de o persoana pentru ca-ti e drag/a, aceasta persoana tinde sa se distanteze sau de multe ori, se gandeste ca poate simti ceva sentimente pentru el/ea.

"Daca acele sentimente sunt doar de prietenie, tine-le pentru tine!"


De ce spun asta? Pentru ca de multe ori am pierdut. Mi s-a intamplat sa pierd prieteni din cauza faptului ca le-am oferit atentia sau... desi suna ironic...din cauza unui cadou. Cu toate astea, nu ma astampar si-mi exprim liber sentimentele de prietenie. Nu-mi este greu sa spun cuiva ca-l consider prietenul meu sau ca o consider prietena mea. Sunt foarte deschis in orizonturi si liber in exprimare. Sunt PRO comunicare 100% doar ca unele persoane nu sunt atat de receptive la mesajul meu si-l pot interpreta...GRESIT!
Imi amintesc o intrebare primita cand aveam 16 ani de la o fata: "Ma placi?" Si i-am raspuns: "Ca prietena..." :) A fost confuza vreo 2 saptamani dar in timpul asta si-a dat seama ca eu nu aveam alte ganduri sau planuri de mai departe cu ea. Apoi prietenia s-a intarit si suntem prieteni foarte buni si-acum ^_^ (PS. Aveam si iubita atunci... deci clar nu aveam alte ganduri).

Fara sa fiu misogin pentru ca nu sunt... Marea majoritate care intampina aceasta problema, o intampina la fete. De ce? Un baiat, in cel mai rau caz, ar face o gluma: "Ce-ai baa? Esti gay?" sau ar face misto de tine cu o durere-n cot la primul contact vizual de parerea ta sincera.
In ceea ce le priveste pe fete, auzind aceste vorbe chiar din gura lor, se gandesc ca: "Daca ma place?"; "Trebuie sa rup contactul cu el sau sa-l evit"; "asta nu stie ca am iubit?" etc. Deci asa, fetelor... o parte din voi nu apreciaza prietenia sincera din partea unui baiat, incepeti sa-l evitati sau sa-l bagati la incurcatura. Daca cumva, in fata vrea prietenie si defapt urmareste iubire iar voi nu vreti sau sunteti combinate, atunci ii puteti da cu poseta in cap si sa-i oferiti o portie de bataie.... Glumesc, poate nici atunci. Consider ca prin comunicare se rezolva foarte multe.


Daca trag o linie si analizez toti acesti ani: Am pierdut persoane pentru ca au ales sa inteleaga ce vor ei, sa creada toate porcariile dar mi-am castigat si prieteni pe care-i am pe viata. Atunci cand te exprimi liber, joci la viata cu doua taisuri, pe-o parte castigi, pe-o parte pierzi iar asta nu depinde de mine sau tine, depinde de oamenii din jurul nostru cat de receptivi sunt.
Share:

Cu cat de apropii mai mult de cineva cu atat te distantezi mai mult

Tovarasii de suc sau bere si cei care te fac sa zambesc sunt prieteni adevarati? Nu chiar...
Prieten nu-ti este acela care doar se afla prin preajma ta, prieten iti este acela care te sustine, iti este aproape, te ajuta si nu-i este jena sa-ti ofere o imbratisare prietenoasa si atentia lui.

Insa de multe ori, aceasta prietenie adevarata nu dureaza prea mult. De ce? Atunci cand tinzi sa te apropii de o persoana pentru ca-ti e drag/a, aceasta persoana tinde sa se distanteze sau de multe ori, se gandeste ca poate simti ceva sentimente pentru el/ea.

"Daca acele sentimente sunt doar de prietenie, tine-le pentru tine!"


Share:

14.04.2014

Ce ne dorim de la prima casa?



Prima casa ar trebui sa fie o casa de vis, asa cum ne dorim noi, sa arate exact ca-n visele noastre s.a.m.d. Multi tineri care formeaza familii la inceput de drum isi doresc cuibusorul lor de nebunii pentru a deveni independenti si a avea propria casa insa bani pentru o casa sau un apartament nu prea sunt, fiind extrem de scumpe iar salariile destul de mici.
O parte din ei se conformeaza cu ideea ca o casa sau un apartament si-l pot achizitiona in timp, muncind si strangand bani, altii renunta la ideea de a reusi sa-si cumpere o casa iar altii opteaza pentru case in rate prin programul "prima casa".
Desi, personal, nu prea sunt de acord cu creditele si bancile din Romania, pare o alternativa rezonabila pentru achizitionarea unei case. Platirea in rate a acesteia prin stabilirea de comun acord a unei sume lunare si-o dobanda fixa poate reprezenta o metoda eficienta. Sa nu uitam in a lua in calcul si anumite riscuri pe care ni le asumam. Pana la ultima rata, casa sau apartamentul nu-ti apartine! Daca mai ai o singura rata de platit si nu ai reusit sa o platesti, banca isi revendica casa... Poate faci dovada ca poti plati acea rata, dar siguranta locului de munca a disparut in zilele noastre iar locuri de munca pentru o eventuala angajare nu prea sunt.
Sunt multi oameni care au avut de pierdut de pe aceasta urma. Si-au facut contracte, si-au luat case si dupa doi ani sau trei, au ramas fara serviciuri si cu creditele neachitate. Aceasta metoda de achizitionare a unei case pe termen lung (ex. 10 ani) prezinta foarte multe riscuri dar omu' cum nu dispune de toti banii gramada, asta reprezinta unica solutie iar daca nu o alege: bye bye casa!
Sunt total dezamagit de sistemul din Romania care se lauda ca ei fac totul pentru FAMILIE! Chiar si cand ne casatorim suntem aburiti cu mesajul: "Statul protejeaza familia...", da de unde? Cate destramari de familii care se fac cu violenta vedem la tv? Unde e STATUL? Dorm in "adibasi" pe scaune confortabile...
Statul ar trebui sa ajute macar cu un mic ajutor financiar pe tinerii casatoriti. Ok, statul nu are bani sa cumpere case la toti, dar zic ca macar sa se procedeze asa: Cumpar eu casa, fac credit, dar sa dea si statul acolo o contributie de 2.000 lei sau 5.000 lei, macar 1% din valoarea casei. Cum in alte state din lume, tinerele familii sunt sprijinite financiar si-n Romania se putea dar pardon...Romania e inca in criza.
Trecand peste problemele si gaurile din sistem, oamenii inca se confrunta cu dilema primei case iar bancile sunt foarte atente acum cui ii acorda creditul necesar si cui nu, marea majoritate din tineri alegand sa stea cu chirie si sa plateasca o suma de bani unui om pentru ca-i pune apartamentul la dispozitie, cand acei bani ii putea da statului sau bancii iar in 10 ani, casa devine a lui. Nu este mai rentabil asa?
Share:

Ce ne dorim de la prima casa?

Prima casa ar trebui sa fie o casa de vis, asa cum ne dorim noi, sa arate exact ca-n visele noastre s.a.m.d. Multi tineri care formeaza familii la inceput de drum isi doresc cuibusorul lor de nebunii pentru a deveni independenti si a avea propria casa insa bani pentru o casa sau un apartament nu prea sunt, fiind extrem de scumpe iar salariile destul de mici.
O parte din ei se conformeaza cu ideea ca o casa sau un apartament si-l pot achizitiona in timp, muncind si strangand bani, altii renunta la ideea de a reusi sa-si cumpere o casa iar altii opteaza pentru case in rate prin programul "prima casa".
Desi, personal, nu prea sunt de acord cu creditele si bancile din Romania, pare o alternativa rezonabila pentru achizitionarea unei case. Platirea in rate a acesteia prin stabilirea de comun acord a unei sume lunare si-o dobanda fixa poate reprezenta o metoda eficienta. Sa nu uitam in a lua in calcul si anumite riscuri pe care ni le asumam. Pana la ultima rata, casa sau apartamentul nu-ti apartine! Daca mai ai o singura rata de platit si nu ai reusit sa o platesti, banca isi revendica casa... Poate faci dovada ca poti plati acea rata, dar siguranta locului de munca a disparut in zilele noastre iar locuri de munca pentru o eventuala angajare nu prea sunt.
Sunt multi oameni care au avut de pierdut de pe aceasta urma. Si-au facut contracte, si-au luat case si dupa doi ani sau trei, au ramas fara serviciuri si cu creditele neachitate. Aceasta metoda de achizitionare a unei case pe termen lung (ex. 10 ani) prezinta foarte multe riscuri dar omu' cum nu dispune de toti banii gramada, asta reprezinta unica solutie iar daca nu o alege: bye bye casa!
Sunt total dezamagit de sistemul din Romania care se lauda ca ei fac totul pentru FAMILIE! Chiar si cand ne casatorim suntem aburiti cu mesajul: "Statul protejeaza familia...", da de unde? Cate destramari de familii care se fac cu violenta vedem la tv? Unde e STATUL? Dorm in "adibasi" pe scaune confortabile...
Statul ar trebui sa ajute macar cu un mic ajutor financiar pe tinerii casatoriti. Ok, statul nu are bani sa cumpere case la toti, dar zic ca macar sa se procedeze asa: Cumpar eu casa, fac credit, dar sa dea si statul acolo o contributie de 2.000 lei sau 5.000 lei, macar 1% din valoarea casei. Cum in alte state din lume, tinerele familii sunt sprijinite financiar si-n Romania se putea dar pardon...Romania e inca in criza.
Trecand peste problemele si gaurile din sistem, oamenii inca se confrunta cu dilema primei case iar bancile sunt foarte atente acum cui ii acorda creditul necesar si cui nu, marea majoritate din tineri alegand sa stea cu chirie si sa plateasca o suma de bani unui om pentru ca-i pune apartamentul la dispozitie, cand acei bani ii putea da statului sau bancii iar in 10 ani, casa devine a lui. Nu este mai rentabil asa?
Share:

Revista Orizonturi Literare - Nr.10 (aprilie 2014)



Cu drag va anunt ca a aparut noul numar al revistei Orizonturi Literare. Am pasit cu pasi repezi si iata ca numarul 10 si-a facut aparitia pe data de 10 aprilie 2014. Incet, incet ne pregatim pentru numarul 11 care vine cu o rubrica noua: "Copii vs Parinti", rubrica administrata de Antonia Bogdana Balan.

Va invit sa rasfoiti noul numar si am rugamintea sa-mi lasati opiniile/sugestiile dumneavoastra intr-un comentariu sau imi puteti scrie pe mail: revistaorizonturiliterare@gmail.com

www.orizonturiliterare.ro









Share:

Revista Orizonturi Literare - Nr.10 (aprilie 2014)

Cu drag va anunt ca a aparut noul numar al revistei Orizonturi Literare. Am pasit cu pasi repezi si iata ca numarul 10 si-a facut aparitia pe data de 10 aprilie 2014. Incet, incet ne pregatim pentru numarul 11 care vine cu o rubrica noua: "Copii vs Parinti", rubrica administrata de Antonia Bogdana Balan.

Va invit sa rasfoiti noul numar si am rugamintea sa-mi lasati opiniile/sugestiile dumneavoastra intr-un comentariu sau imi puteti scrie pe mail: revistaorizonturiliterare@gmail.com

www.orizonturiliterare.ro






Share:

04.04.2014

Bloggeri la pescuit



O poveste blogger-pescareasca nu poate incepe fara o cana fierbinte de ciocolata calda. Acum, asezati-va in jurul calculatorului si ascultati la mine ce va spun: Ce e peste...peste ramane!

Era sambata, ora 13:00, eu si cu doi prieteni si o activitate relaxanta in plan: sa pescuim. Ne-am luat unditele si tot ce aveam si am intins-o la drum. Nu aveam toate lucrurile care ne trebuiau la noi, asa ca pe drum ne-am oprit la un magazin de pescuit pentru a cumpara ce aveam nevoie, apoi ca pescarii adevaratil, pe tot parcursul drumului ne-am spus povesti si "amintiri din copilarie" a fiecaruia. Ne-am intrat in rolurile noastre de pescari foarte bine, semn ca la jumatatea drumului, ne-am uitat momeala. Ce mai aventura de pescuit... pescari fara momeala. Ha, era ca si cum ne-am duce la vanatoare fara arma. Asa ca a trebuit sa facem cale-ntoarsa la magazin si sa cumparam momeala.
Radu: Momeala aveti?
Vanzatoarea: Da, desigur!
......................................
Eugen: Ce dracu' sunt astea?
Eu: Momeala!
Eugen catre vanzatoare: Viermi aveti?
Momente de ras maxime...
Radu: Taci dracu' din gura ca aici nu esti la tine pe maidan...
Eugen: Haha, pai nu-i asa ba? Mamaliga si viermi se dadeau la pesti nu d'astea ce luati voi acum.
Radu: Bai, cu mamaliga si viermi sa pescuiesti pe lacu' din satu' tau, nu aici.
Eugen: Dar aici ce sunt ma? Pesti oraseni?
Eu: Nu! Europeni :))

Dupa aceasta faza in care ne-am amuzat copios iar vanzatoarea s-a binedispus din cauza viermilor prietenului nostru, ne-am intors la drum. La un moment dat, am ajuns la destinatie. Ne-am intins "uneltele", le-am pregatit si...sa-nceapa distractia. Daca prin distractie unii inteleg bautura, femei, muzica, club, alea alea...nu! Noi ne referim la starea de relax cu o bere in mana si o vorba ca baietii si cu unditele intinse pentru a pescui din placere. Nici macar pestele nu-l luam acasa, il pescuim si-l aruncam inapoi in apa. Cine prinde cel mai mult peste castiga :D Cine pierde competitia este dator de cinste dupa ce plecam de la pescuit.
Ce pot spune? Nu ma laud, dar mereu am scapat de cinste :)) Imi place doar sa fiu cinstit. Acum am iesit pe locul 2 iar Eugen (baiatu' cu viermii) a fost nevoit sa faca cinste, dar nu cu viermi ci cu o bere.
Sa mai spuna cineva ca nu este frumos la pescuit. La noi e frumos si la pescuit si dupa, depinde cu cine mergi si ce faci. Distractie autentica dar si relaxare. E pescuitul sport? Da sau nu?
"Fir intins!", strig catre alti pescari cu care ne-am intalnit in drum spre casa care se duceau sa ne ia locul la pescuit. (PS. Nu e bine sa spui "succes" sau "mult noroc")
Eu: Acum hai sa pescuim berea din halbe, Eugene ca mai buna-i berea data de altii decat cea cumparata pe proprii bani iar data viitoare tot asa noroc la pescuit s-avem...
Eugen: Te omor...

Acest articol este un pamflet! Actiunea este fictiva si va rog sa o luati ca atare.
Share:

Bloggeri la pescuit

O poveste blogger-pescareasca nu poate incepe fara o cana fierbinte de ciocolata calda. Acum, asezati-va in jurul calculatorului si ascultati la mine ce va spun: Ce e peste...peste ramane!

Era sambata, ora 13:00, eu si cu doi prieteni si o activitate relaxanta in plan: sa pescuim. Ne-am luat unditele si tot ce aveam si am intins-o la drum. Nu aveam toate lucrurile care ne trebuiau la noi, asa ca pe drum ne-am oprit la un magazin de pescuit pentru a cumpara ce aveam nevoie, apoi ca pescarii adevaratil, pe tot parcursul drumului ne-am spus povesti si "amintiri din copilarie" a fiecaruia. Ne-am intrat in rolurile noastre de pescari foarte bine, semn ca la jumatatea drumului, ne-am uitat momeala. Ce mai aventura de pescuit... pescari fara momeala. Ha, era ca si cum ne-am duce la vanatoare fara arma. Asa ca a trebuit sa facem cale-ntoarsa la magazin si sa cumparam momeala.
Radu: Momeala aveti?
Vanzatoarea: Da, desigur!
......................................
Eugen: Ce dracu' sunt astea?
Eu: Momeala!
Eugen catre vanzatoare: Viermi aveti?
Momente de ras maxime...
Radu: Taci dracu' din gura ca aici nu esti la tine pe maidan...
Eugen: Haha, pai nu-i asa ba? Mamaliga si viermi se dadeau la pesti nu d'astea ce luati voi acum.
Radu: Bai, cu mamaliga si viermi sa pescuiesti pe lacu' din satu' tau, nu aici.
Eugen: Dar aici ce sunt ma? Pesti oraseni?
Eu: Nu! Europeni :))

Dupa aceasta faza in care ne-am amuzat copios iar vanzatoarea s-a binedispus din cauza viermilor prietenului nostru, ne-am intors la drum. La un moment dat, am ajuns la destinatie. Ne-am intins "uneltele", le-am pregatit si...sa-nceapa distractia. Daca prin distractie unii inteleg bautura, femei, muzica, club, alea alea...nu! Noi ne referim la starea de relax cu o bere in mana si o vorba ca baietii si cu unditele intinse pentru a pescui din placere. Nici macar pestele nu-l luam acasa, il pescuim si-l aruncam inapoi in apa. Cine prinde cel mai mult peste castiga :D Cine pierde competitia este dator de cinste dupa ce plecam de la pescuit.
Ce pot spune? Nu ma laud, dar mereu am scapat de cinste :)) Imi place doar sa fiu cinstit. Acum am iesit pe locul 2 iar Eugen (baiatu' cu viermii) a fost nevoit sa faca cinste, dar nu cu viermi ci cu o bere.
Sa mai spuna cineva ca nu este frumos la pescuit. La noi e frumos si la pescuit si dupa, depinde cu cine mergi si ce faci. Distractie autentica dar si relaxare. E pescuitul sport? Da sau nu?
"Fir intins!", strig catre alti pescari cu care ne-am intalnit in drum spre casa care se duceau sa ne ia locul la pescuit. (PS. Nu e bine sa spui "succes" sau "mult noroc")
Eu: Acum hai sa pescuim berea din halbe, Eugene ca mai buna-i berea data de altii decat cea cumparata pe proprii bani iar data viitoare tot asa noroc la pescuit s-avem...
Eugen: Te omor...

Acest articol este un pamflet! Actiunea este fictiva si va rog sa o luati ca atare.
Share:

We are happy in Timisoara




Foto: Happy End Studio / Sursa: facebook.com

Ce înseamnă să fii fericit? La această întrebare ne răspund un grup de tineri din Timişoara printr-un clip video realizat cu sprijinul Happy End Studio şi altor colaboratori.

În clip apare şi Richiczan Karina, membră în grupul SALVO care a fost invitata noastră luna precedentă în cadrul revistei Orizonturi Literare. Pagina ei de facebook este aceasta: Richiczan Karina Painting <<< LIKE <<<
Cu aceasta ocazie le dorim tuturor mult succes în tot ce fac. Iată că Timişoara este un oraş atât de...happy :)



 

Share:

We are happy in Timisoara

Foto: Happy End Studio / Sursa: facebook.com
Ce înseamnă să fii fericit? La această întrebare ne răspund un grup de tineri din Timişoara printr-un clip video realizat cu sprijinul Happy End Studio şi altor colaboratori.

În clip apare şi Richiczan Karina, membră în grupul SALVO care a fost invitata noastră luna precedentă în cadrul revistei Orizonturi Literare. Pagina ei de facebook este aceasta: Richiczan Karina Painting <<< LIKE <<<
Cu aceasta ocazie le dorim tuturor mult succes în tot ce fac. Iată că Timişoara este un oraş atât de...happy :)

Share:

02.04.2014

Card reader usb - Sigur si util?

Uneori ma-ntrebam: "Cat de valoroasa este siguranta noastra? Este nevoie sa platim pentru ea? Care e pretul?".
Cand spun "siguranta" nu ma refer la o asigurare de viata, ci ma refer la siguranta propriu-zisa cu ajutorul unui card reader usb, adica un cititor de carduri de acces. Marile companii folosesc acest sistem pentru siguranta angajatilor si a personalului din interiorul incintei, existand doar o singura cale de acces a personalului neautorizat (clienti).
Lucrand intr-o companie suntem predispusi atacurilor si spargerilor din partea hotilor, tocmai de aceea trebuie sa fim constienti de acest lucru si sa prevenim. Aceste lucruri nu se-ntampla prea des in Romania dar stiti cum se spune: "Mai bine previi decat sa tratezi". Inseamna lipsa grijilor si a desfasurarii in conditii optime a serviciului. Nu te expune unui risc pe care poti sa-l previi.
Se spune ca daca lumea ar fi mai atenta si mai grijulie in ceea ce priveste siguranta lor, numarul de incidente, atat acasa cat si la birou, ar scade considerabil. Nu ar fi mai bine asa? Ne costa doar putina atentie si atat.
Multi aleg sa nu investeasca in tehnologizare, mai ales ca acest lucru ar insemna un cost in plus pentru firma dar asta conteaza? Acei bani, o firma si-i poate recupera in...2 luni?!?
Modulul de securitate a atins cote maxime in acest prezent in care traim si in era asta tehnologizata. Putem sari peste cititoarele de carduri si sa ajungem la cititoarele de amprente. Costurile nu sunt prea ridicate, avand in vedere ca in compania TA lucreaza zeci sau sute de angajati.
Vedem des in filmele de actiune cum fiecare cladire importanta detine aceasta tehnologie. In Romania de ce nu este implementata asa ceva. Consider ca ar fi necesar, siguranta oamenilor de pretutindeni este cea mai importanta iar implementarea acestor sisteme de siguranta ar trebui sa fie OBLIGATORIE, dar la cate lucruri ii lipsesc acestei tari in care locuim, siguranta oamenilor se afla pe ultima pozitie, banul primeaza si apoi restul. Oamenii, in particular, pot lua aceste masuri, cei care sunt cu capul pe umeri si stiu foarte bine ce reprezinta un risc la care se pot expune prin lipsa unui sistem de siguranta stabil. Tu ce faci in privinta sigurantei tale? Nu este de-ajuns acel lacat clasic sau incuietori ieftine gasite in comert. Hotul lucreaza intr-un mod profesional iar experienta sa ii formeaza profesionalismul. Fii mai destept ca el, nu la fel ca el si nu merge pe premisa: "Mie nu mi se va intampla asta" fiindca niciodata nu ai de unde sa stii. Poti deveni victima unui furt pe nepusa masa, fara sa ai rivali de afaceri s.a.m.d. Unii hoti ataca intuitiv, fara sa gandeasca, sa puna pericolul inainte sau altceva iar daca tu stai cu capul pe perna, relax... asa isi vor desfasura si ei actiunea prin sertarele tale, tot...relax. Nu sta cu mainile in san. Mai bine muncesti un an pentru siguranta ta decat sa muncesti 10 ani si sa pierzi totul in cateva clipe.
Share:

Card reader usb - Sigur si util?

Uneori ma-ntrebam: "Cat de valoroasa este siguranta noastra? Este nevoie sa platim pentru ea? Care e pretul?".
Cand spun "siguranta" nu ma refer la o asigurare de viata, ci ma refer la siguranta propriu-zisa cu ajutorul unui card reader usb, adica un cititor de carduri de acces. Marile companii folosesc acest sistem pentru siguranta angajatilor si a personalului din interiorul incintei, existand doar o singura cale de acces a personalului neautorizat (clienti).
Lucrand intr-o companie suntem predispusi atacurilor si spargerilor din partea hotilor, tocmai de aceea trebuie sa fim constienti de acest lucru si sa prevenim. Aceste lucruri nu se-ntampla prea des in Romania dar stiti cum se spune: "Mai bine previi decat sa tratezi". Inseamna lipsa grijilor si a desfasurarii in conditii optime a serviciului. Nu te expune unui risc pe care poti sa-l previi.
Se spune ca daca lumea ar fi mai atenta si mai grijulie in ceea ce priveste siguranta lor, numarul de incidente, atat acasa cat si la birou, ar scade considerabil. Nu ar fi mai bine asa? Ne costa doar putina atentie si atat.
Multi aleg sa nu investeasca in tehnologizare, mai ales ca acest lucru ar insemna un cost in plus pentru firma dar asta conteaza? Acei bani, o firma si-i poate recupera in...2 luni?!?
Modulul de securitate a atins cote maxime in acest prezent in care traim si in era asta tehnologizata. Putem sari peste cititoarele de carduri si sa ajungem la cititoarele de amprente. Costurile nu sunt prea ridicate, avand in vedere ca in compania TA lucreaza zeci sau sute de angajati.
Vedem des in filmele de actiune cum fiecare cladire importanta detine aceasta tehnologie. In Romania de ce nu este implementata asa ceva. Consider ca ar fi necesar, siguranta oamenilor de pretutindeni este cea mai importanta iar implementarea acestor sisteme de siguranta ar trebui sa fie OBLIGATORIE, dar la cate lucruri ii lipsesc acestei tari in care locuim, siguranta oamenilor se afla pe ultima pozitie, banul primeaza si apoi restul. Oamenii, in particular, pot lua aceste masuri, cei care sunt cu capul pe umeri si stiu foarte bine ce reprezinta un risc la care se pot expune prin lipsa unui sistem de siguranta stabil. Tu ce faci in privinta sigurantei tale? Nu este de-ajuns acel lacat clasic sau incuietori ieftine gasite in comert. Hotul lucreaza intr-un mod profesional iar experienta sa ii formeaza profesionalismul. Fii mai destept ca el, nu la fel ca el si nu merge pe premisa: "Mie nu mi se va intampla asta" fiindca niciodata nu ai de unde sa stii. Poti deveni victima unui furt pe nepusa masa, fara sa ai rivali de afaceri s.a.m.d. Unii hoti ataca intuitiv, fara sa gandeasca, sa puna pericolul inainte sau altceva iar daca tu stai cu capul pe perna, relax... asa isi vor desfasura si ei actiunea prin sertarele tale, tot...relax. Nu sta cu mainile in san. Mai bine muncesti un an pentru siguranta ta decat sa muncesti 10 ani si sa pierzi totul in cateva clipe.
Share: