22.11.2012

Zau asa :)

Buna Vioreld! Tin sa iti multumesc mult pentru articolele pe care le faci, ma ajuta enorm de mult. De fiecare data ne da teme la romana sa facem compuneri si texte argumentative si ne impun ei temele. De fiecare data m-am inspirat din articolele tale dar ultima tema imi pusese capac, era vorba despre valorile morale si nu aveam deloc habar. Ca de obicei, am intrat pe blogul tau si am gasit ceea ce am cautat si i-a placut asa tare profesoarei mele incat mi-a dat 10. Tin sa te pup si sa te strang in brate asa virtual pentru ajutor.
Pupici :*

xoxo
Ioana


 Epic :))
Eu ma bucur cand lumea spune ca ii ajuta ceea ce scriu eu aici dar nu ma gandeam la asta :)) In fine, ma bucur ca te-am ajutat si asa :D.
Adica, serios! Cine se gandea la posibilitatea asta ? :))
Share:

18 comentarii:

  1. haaa :x. cat de dragut. E bine ca inspiri atat de multe.Cred ca are numai 10 la romana :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu cred :)) Dar stii care este ironia? Eu niciodata nu am avut 10 la romana :))

      Ștergere
  2. Oooo daa!!! :)) asta cred că e cea mai tare fază pe care am întâlnit-o în aproape 4 ani de blogging :))

    RăspundețiȘtergere
  3. CHiar hazlie intamplarea :)) Super

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce coincidenta mare ca a avut aceeasi tema cu postarea ta :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu s-a intamplat doar o data (a spus ea).De fiecare data s-a inspirat din postarile mele dar de data aceasta a copiat un intreg articol :))

      Ștergere
  5. Wooooo.Un 10!Viorele,ce să spun,uite că ai ajutat o fată să ia un 10!Şi pe merit..felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  6. Super dragut . A fost asa inocenta in mesaj , super tare ! :)) :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Influentatorule care esti tu :)

    Ai de la mine o recomandare, dar si o leapsa de sezon.

    Te bagi la leapsa sau la un comentariu?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru recomandare. Preiau si eu leapsa :)

      Ștergere
    2. Dar doresti un schimb de link-uri/bannere?

      Ștergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!