23.08.2013

Omul devine ceea ce gandeste - James Allen



Vreau să mulţumesc librariei online Libris pentru cartea Omul devine ceea ce gândeşte. Intrând pe pagina lor, o să găsiţi o multitudine de cărţi în engleză şi română.

Ador cărţile psihologice fiindcă întotdeauna am găsit în ele răspunsuri la întrebările mele. Această carte pe care am comandat-o de la Libris m-a impresionat cel mai mult.
De ce?
În mare parte, din cărţile psihologice citite, existau multe teorii în care am ales să nu cred sau să le contrazic în totalitate. Însă la această carte nu am contrazis aproape nimic. Toate teoriile şi principiile de viaţă au fost o îndrumare pentru mine şi mai ales, nu mi-au contrazis personalitatea, caracterul şi felul de a gândi.

Probabil ar trebui să vă fac un mic rezumat al cărţii, iar acum asta fac :D
- Efectul gândurilor asupra circumstanţelor exterioare
- Efectul gândurilor asupra sănătăţii şi corpului fizic


- Gândurile şi menirea în viaţă
- Importanţa factorului gândirii în domeniul realizării
- Viziuni şi idealuri
- Seninătatea
- Lecţia răului
- Lumea este oglinda stărilor mentale
- Realizarea prosperităţii
- Puterea meditaţiei
- Cei doi maeştrii: Sinele şi Adevărul
- Realizarea puterii spirituale

Cartea a fost publicată în anul 1902 şi a fost revizuită şi actualizată pentru secolul XXI.
Este o carte care nu te îngroapă în termeni, poate fi citită foarte uşor, exact ca orice altă lectură dar din care ai de învăţat multe lucruri despre viaţa pe care o ai şi lumea care te înconjoară.

Notă: 10/10
Share:

Un comentariu:

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!