25.09.2013

"Fara filozofeala..."

Imi incep articolul "fara prea multa filozofeala" si asta datorita faptului ca am renuntat sa mai inteleg lumea asta. Poate am renuntat de mult timp la asta, dar totusi, intotdeauna a ramas acolo o dorinta cat un bob de grau de a o intelege. Oamenii sunt ciudati, iar mentalitatea unora depaseste orice limita.
In ultima perioada nu prea am mai avut timp sa ma ocup de blog, dar asta nu inseamna ca v-am uitat, ci doar a fost o perioada putin mai aglomerata pentru mine.

Am castigat un tricou personalizat la concursul organizat pe pagina www.mucroz.info si abia astept sa soseasca. Ce mi-am pus pe tricou?
Stiti tricoul pe care il poarta Cheloo in melodia lui cu Smiley - Plec pe marte?, uitati-va la videoclip, se ia una bucata "pause" cand intra maestrul Cheloo in cadru si priviti ^_^


Acesta este articolul cu numarul 800 pe acest blog :)

Daca esti blogger, te invit sa scrii un articol despre Revista Orizonturi Literare iar noi te vom promova in revista si pe site-ul revistei. Ce parere ai?
Scrie articolul si trimite-mi link-ul.

Sa aveti o saptamana frumoasa in continuare!
Share:

2 comentarii:

  1. :3 La cât mai multe postăăări!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cuvintele mereu isi au rostul indiferent cum sunt ele. :) plina de "filozofeala" sau nu. Felicitari pentru tricou si desigur la cat mai multe postari! <3

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!