8 septembrie 2015
COMUNICAT DE PRESĂ
Competiția de blogging creativ SuperBlog, la a 11-a ediție
La 1 septembrie s-a dat startul înscrierilor în competiția de
creativitate pentru
bloggeri SuperBlog 2015. Lansat în 2008, cu scopul de a
stimula parteneriatele între blogosferă și mediul corporate, proiectul a
ajuns la a 11-a ediție și este cunoscut drept cea mai longevivă și mai
antrenantă competiție de blogging din România. Încă din primele zile de înscrieri în
SuperBlog 2015 s-au
aliniat la start circa 70 de bloggeri din toată țara. În perioada 1
octombrie – 30 noiembrie a.c., participanții se vor duela în arta condeiului
virtual în 25 de probe, pe teme dintre cele mai diverse.
Peste 1600 de
participanți și aproape 21.000 de
articole s-au înregistrat, în total, în cele 10 ediții SuperBlog încheiate până acum. Tradiția merge mai departe și noi probe li se pregătesc bloggerilor ce doresc să-și testeze limitele de creativitate și perseverență: cosmetice și parfumuri, produse alimentare,
servicii bancare sau turistice, gadgeturi, articole de birotică ori accesorii auto – iată câteva dintre domeniile în care concurenții SuperBlog 2015 își vor demonstra toamna aceasta aptitudinile de comunicatori
online, versatilitatea și
capacitatea de a scrie creativ la termene fixe, pe temele propuse de sponsorii competiției. Ulterior, reprezentanții acestora jurizează articolele participanților, iar bloggerii care reușesc să respecte cerințele și, totodată, să impresioneze prin creativitate sunt
recompensați,
în funcție
de locul ocupat în clasament, cu premii în bani, produse sau servicii în valoare totală de peste 25.000
lei.
Competiția este deschisă tuturor blogurilor în limba română,
indiferent de vechimea, traficul sau tematica acestora. Mai multe informații, regulamentul de participare și formularul de înscriere în competiție sunt disponibile pe site-ul www.super-blog.eu.
Ediția SuperBlog 2015 este susținută de Avizez.ro, Azerty.ro, Banca Transilvania,
BateriiAuto.net, BucheteTrandafiri.ro, Chic Elite, Colop Romania, COTY, Delaco,
Elastimpex, ELLIS, Farmec, GTools.ro, Hotel Golden Tulip Times,
MagazinulDeCani.ro, MarketOnline.ro, MediaDOT, Nutrivita, Total Pro Beauty,
Tshirts.ro și Vacanțe Speciale.
“SuperBlog a devenit tradiție pentru MarketOnline. Pășim încrezători
alături de voi în cea de-a 11-a ediție, unde ne așteaptă o toamnă plină de provocări. Suntem nerăbdători, la fel ca la începutul fiecărei competiții, să (re)descoperim bloggeri talentați, creativi și cu povești surprinzătoare.
Succes și inspirație le dorim
tuturor participanților!” - Daniela Tudosa, PR &
Marketing MarketOnline.ro
„Am pregătit multe surprize pentru această ediție,
sperăm că toți concurenții au avut o vară frumoasă și inspirațională, care să
îi ajute în competiție. Noi suntem nerăbdători să anunțăm probele și dorim mult
succes tuturor!” - Ioana
Borza, Marketing Manager Farmec
„Am creat Chic-Elite pentru tine şi
pentru toate femeile de lângă tine tocmai pentru ca ajutorul pe care noi îl
avem de la mentori, coachi, colaboratori, prietene să poată fi primit şi dat
mai departe de oricare dintre noi, cu misiunea de a ne apropia mai mult de ceea
ce ne dorim – sens, împlinire, fericire. Şi acum, prin participarea noastră la
SuperBlog, te invităm să ne descoperi şi să te descoperi, să devii parte a
celei mai noi comunităţi feminine din on-line” - Daniela Tudor şi Cristina Lincu, fondatoarele Chic-Elite
Parteneri media:
Comunicatedepresa.ro, Connect, Creadiv, Loopaa, Mujer.ro, Orizonturi Literare,
PRwave.ro, RadioLynx.ro, toateBlogurile.ro, TVR2, ZeList, alături de
bloggerii parteneri, câștigători
și veterani din edițiile anterioare ale competiției: abisurile.com, ArenaIT.net,
CristinaLincu.wordpress.com, DanielBotea.blogspot.ro, ExTraViTa.ro, ManuelCheta.ro,
mnealui.info,
romaniistiuromaneste.wordpress.com, robintel.ro, SexulSlab.info,
TehnoCultura.ro. Organizator: SwissPlan.biz
Pentru mai multe informaţii, vă rugăm să ne contactaţi:
Claudia Pătraşcu
Communication Manager, SwissPlan.biz
tel. 0745.141.492
e-mail: claudia.patrascu@swissplan.biz
|
0 ♥♥♥ care bat:
Trimiteți un comentariu
Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!