15.05.2018

Micul meserias al gradinii tale

Motopompa este un ansamblu de piese fixe format dintr-un motor, o pompa si un sorb. Toate aceste elemente ajuta la directionarea apei acolo unde doresti tu. Motopompa este un utilaj care poate face munca mai usoara in numeroase situatii.

Din cei 24 de ani de viata, 16 ani mi i-am petrecut in mediul rural deoarece nu mi-a placut niciodata jungla urbana, agitatia si galagia. In acest context, desi nu detineam pamant la camp pentru a-l munci, curtea era destul de mare incat sa pot planta o suta de fire de rosii, cateva zeci de ardei, castraveti si vinete. Dupa ce erau plantate, misiunea de a uda gradina era tot a mea.

In primii ani, pot spune ca m-am chinuit sa ud folosind o galeata sau o stropitoare. Acest lucru imi rapea foarte mult timp din timpul meu liber, cat si efortul depus. Nu aveam ajutor, deci trebuia sa ma descurc singur. Acest lucru m-a impins sa caut o rezolvare. De mic am fost invatat ca pentru orice problema exista o solutie si pentru fiecare metoda de lucru exista o imbunatatire.

Aceste lucruri m-au determinat sa caut motopompe pe internet si sa gasesc exact ce imi doream - un dispozitiv care ma ajuta sa redirectionez apa acolo unde imi doresc. Astfel, am legat un furtun la motopompa, un furtul de cativa metri lungime cu ajutorul caruia pot uda toata gradina in mai putin de 30 minute pe zi. In acest fel, ceea ce pana ieri se numea efort fizic sau munca, astazi a devenit o placere si un mod de a ma relaxa in gradina imbelsugata.

Aceste motopompe sunt de diferite dimensiuni si se diferentiaza intre ele prin puterea de lucru. Acest lucru se observa la cantitatea de apa scoasa pe ora, insa, o motopompa de calitate medie, unde preturile pleaca de la 540 lei este ideala pentru gospodarie. Pentru o utilizare intensiva, indelungata si pe o perioada indelungata de timp, se recomanda achizitia unei motopompe profesionale, unde preturile pleaca de la 1100 lei. Acestea beneficiaza de certificat de garantie timp de doi ani.

In felul acesta am scutit timp zilnic, timp pe care mi l-am putut acorda pentru a ma relaxa. Tata imi spunea ca ''munca este pentru tractoare'' si ca trebuie sa o las mai moale cu treburile gospodaresti.

Pentru persoanele care locuiesc in mediul rural si detin o fantana in curte, le recomand achizitia unei motopompe. Usureaza viata cat si munca zilnica din gradina, indiferent cat de mare este aceasta.
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!