13.05.2013

Se pierd talente...

Tara aceasta nu duce lipsa de talent.Sunt numerosi tineri care sunt inzestrati de la Dumnezeu cu diferite talente, pregatiti sa le exploateze. Dar ce ii opresc?
Primul lucru care ii impiedica pe majoritatea, este reprezentata de situatia financiara. Cum in Romania nimic nu se promoveaza pe gratis, iti sunt cerute anumite sume de bani enorme pentru a ajunge pe o treapta mai sus.
Sunt multi aceia care au renuntat la pasiunile si talentul lor doar pentru faptul ca nu dispuneau de banii ceruti.
Pictura,fotografie,poezie,sport sunt doar cateva din ramurile in care gasim destui tineri, care sunt opriti din calea catre succes de niste bani.
Si uite asa, ne intoarceam la vechiul meu articol, scris acum 1 an si ceva, cand am spus: "Banii ajung sa ne conduca". Oarecum, este o afirmatie impartiala, fiindca astazi mai am o parere care se leaga de aceasta teorie.
OAMENII ajung sa ne conduca, iar o data cu ei, si banii. Fiindca sunt multi aceia care au posibilitatea de a ajuta anumiti tineri si nu o fac, din orgoliu si invidie.
"De ce sa-l ajut pe ala? Pe mine m-a ajutat cineva?" este conceptul oamenilor.

Din curiozitate, am pus urmatoarea intrebare, la 10 persoane total necunoscute:
"Daca ati avea posibilitatea de a ajuta un tanar talentat, l-ati ajuta?"
Raspunsurile au fost urmatoarele in ordinea numerica:

1. Depinde de talent...
2.Nu cred! Fiecare sa mearga pe drumul lui
3. Nici pe mine nu m-a ajutat nimeni, deci de ce sa o fac?
4. Nu! pentru ca asa s-au invatat toti sa cerseasca ajutor fiindca ei nu sunt in stare sa se realizeze singuri
5. Dar ce, e fratimio sa-l ajut? 
6. Avem nevoie de muncitori pentru ca tara sa evolueze, nu de talente...
7. Nu stiu, probabil.
8. Este prea mare bataia de cap pentru un necunoscut
9. Sa se duca la o fundatie, poate il ajuta aia
10. Daca e talentat, sa se inscrie la concursuri...

Din raspunsurile oamenilor inteleg urmatoarea:
Din raspunsul numarul 2, inteleg ca romanii nu stiu sa se ajute intre ei. Traim intr-o jungla: Mananci sau esti mancat!
La raspunsul 3, este tocmai premisa pe care am spus, mai sus, ca merg oamenii, so... nu mai am ce comenta.
La raspunsul 4, toate tinerele talente sunt bagate in aceeasi oala cu restul, in ochii unora, talentul reprezinta doar o cale pentru a cersi ajutor.
La raspunsul 5, gasim un om care e dispus sa-si ajute decat familia, daca o ajuta si pe aceea...
In privinta raspunsului 6, cred ca tara nu va evolua niciodata cu oameni asa incuiati la mine. PACE!
La raspunsul 8, este clar ca oamenii stau prea confortabili pe canapelele lor de piele cumparate cu 2000 de Euro, de ce sa-si miste fundul de-acolo pentru a ajuta un om? Este prea mare deranjul...
La raspunsul 9, acea persoana crede ca pe o fundatie scrie "CASA DE AJUTOR" -_-
La raspunsul 10, din pacate, in tara asta, concursurile sunt foarte putine la numar si chiar daca ies castigatori tot nu vor evolua. La acest punct, pot raspunde si din propria experienta datorita faptului ca si eu ma regasesc aici, deoarece am castigat 2 ani la rand, la nivel national, concursul de creatie literara si tot nu am rezolvat nimic,doar doua hartii in plus pe perete, iar in fond, tot mi s-au cerut 3.000 de lei pentru publicarea unei carti, si cu, si fara concursuri.

In concluzie, in tara asta mor adevaratele talente! Pacat... la tv promovam zilnic prostia, dar nu suntem dispusi sa ajutam tinerii talentati.
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!