07.05.2013

Nymphetamine - blog incarcat cu amintiri

Interviu cu autoarea blogului http://nymphtamine.blogspot.ro/ (Nymphetamine):


1. Vreau mai intai sa-mi spui cateva date despre tine.



Datele sunt irelevante. Atunci cand scrii nu conteaza cum te numesti, cati ani ai, de
unde provii, daca esti casatorit sau alte informatii personale.

2. Ce reprezinta blogul pentru tine?
Acelasi lucru care il reprezinta pentru pentru toti bloggerii probabil: un loc al
sufletului, un loc in care toate gandurile sunt asezate pe o hartie virtuala.

3. Ce urmaresti prin articolele pe care le scrii?
Nu urmaresc nimic anume, insa multi mi-au zis ca se regasesc in articolele mele. Imi
place lucrul asta, ma incanta chiar. E frumos sa vad ca nu sunt singura care simte
anumite lucruri.

4. Ce te motiveaza sa scrii?
Nu imi trebuie ceva care sa ma motiveze sa scriu. O fac pentru ca am nevoie, pentru ca
simt, pentru ca imi place.

5. Care sunt sentimentele ce se ascund in spatele articolelor tale?
Diverse. Acel loc mi-a cunoscut fiecare bucatica din inima si din minte. Mi-a stiut
tristetile, fericirile, frustrarile, nepasarile, iubirile. A stiut ce am castigat, ce am pierdut
si ce mi-a ramas.

6. De cat timp ai blogul?
Prima postare a fost publicata in noiembrie 2009 dar o perioada destul de lunga de
timp nu m-am ocupat prea mult de el. Apoi au aparut sentimente si intamplari noi in
viata mea, atat de multe incat era neaparata nevoie sa ma eliberez de ele, dar in acelasi
timp sa nu le uit. Asa ca mi-am amintit de blog. De-atunci a devenit martor la fiecare
gand al meu.

7. Te vezi scriind pe blog si peste cativa ani?
Absolut! Nu as mai face-o doar in cazul in care as deveni imuna la orice tip de
sentiment sau gand uman. Atat timp cat inca sunt om, blogul meu va trai.

8. Care este adresa blogului tau?
http://nymphtamine.blogspot.com Si nu e doar o adresa ce ocupa poate doar cativa biti
in spatiul virtual. Este adresa unde ma refugiez de fiecare data cand am nevoie sa fiu
doar eu cu mine.

9. Pentru cine scrii pe blog?
Poate suna egoist dar scriu pentru mine. Un raspuns mai bun probabil ar fi fost „pentru
cei care ma citesc”, insa ce as fi eu fara ei? Cine as fi fost eu fara ei? Intotdeauna
comentariile lor m-au incurajat, m-au sustinut, mi-au dat sfaturi, m-au ajutat. Scriu
pentru mine, prin intermediul lor.

10. Ai avut probleme cu haterii?
Din fericire nu. Am mai primit si comentarii negative, insa de la anonimi, pe care le
ignor. Atat timp cat respectivii nu sunt in stare sa-si lase un nume sau un nickname, nu
prezinta interes pentru mine.

11. Cum caracterizezi blogul tau?
Nymphetamine este un blog incarcat cu amintiri si cum altfel as putea caracteriza
amintirile decat importante? Fie ca au fost frumoase, fie ca au fost dureroase ele au
lasat o amprenta asupra mea care m-a modelat in persoana ce sunt acum.

12. Ce subiecte tratezi pe blog?
In toti acesti ani mi-am cantat iubirile pe blog, mi-am strigat suferintele, mi-am laudat
fericirile. Am scris despre mine si tot ce ma defineste. Dar am scris si despre altii si
despre tot ce mi-a dat motive sa-mi exprim o parere, o nedumerire sau o poveste.

13. Cu ce te ocupi in timpul liber?
Timpul meu liber este blogul. Eu nu sunt scriitoare, eu fac desenez cuvinte doar cand
am timp ceea ce in ultima vreme se intampla din ce in ce mai rar. Fotografiez, citesc,
filme, familie, iesiri, prieteni – I’m a normal teenage girl.

14. Blogul tau a depasit termenul de „jurnal personal”?
Nu chiar. Cum spuneam mai sus, scriu despre mine. Fie ca au fost fictive sau nu, toate
postarile de pe Nymphetamine sunt bucatele
din tot ceea ce am fost si sunt eu.

15. Finalul iti apartine in totalitate. Vreau sa scrii un mesaj pentru cititorii acestui interviu.
Poate cel mai potrivit ar fi sa le multumesc si am s-o fac. Sunt insa trista ca de-a
lungul anilor mi-au ramas putini cititori din cei care erau la inceputuri. Bineinteles,
intotdeauna apar altii noi, dar cine stie, poate intr-o zi vor pleca si ei. Mi-ar placea
sa va pastrez pe toti, caci toti cei ce ati citit macar un cuvintel din ce am scris eu,
cunoasteti o particica din mine. Mi-ar face o imensa placere sa va cunosc si personal!

Parerea mea despre blog:
 Este un blog foarte bine structurat din toate punctele de vedere. Are content de calitate iar design-ul este unul mai clasic, fara banner la header dar primeste punctaj maxim pentru felul cum este facut raportul intre spatiul text si spatiul dedicat widget-urilor, cat si pentru faptul ca pagina nu este plina de tot felul de aplicatii iar navigarea pe pagina se face foarte usor.

10 stelute din 10 pentru acest blog. Vi-l recomand cu caldura.
Share:

2 comentarii:

  1. Nymphetamine se numara printre persoanele care ma citesc din cand in cand si vreau sa-i multumesc prin asta. In privinta blogulului, ea simte frumos si isi descrie trairile delicat... keep on the good work!

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti citesc fiecare postare, Stefania, si o fac cu drag. Iar acolo un simt ca am de lasat un cuvant, o fac fara sa ezit.

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!