Am intrat pe site-ul lor, am păşit pentru prima dată la Promoţii, în speranţa de a găsi câteva din care să aleg. Nu am găsit, decât una singură, care nu se potriveşte cu cerinţele mele. Tocmai asta mă face să recomand crearea mai multor tipuri de oferte pentru oameni, pentru cei care aleg doar cazarea la Vila Alpin, pentru cei care doresc să stea timp de o săptămână cu toate opţiunile necesare etc. Felul cum este prezentată promoţia mă lasă rece, este o prezentare mecanică iar acest lucru nu-mi atrage interesul. Este ca şi cum as privi la detaliile tehnice de la o maşină. Oferta prezentată trebuie să se împartă pe categorii: oferte de discount, oferte de zile de cazare în raport cu preţul oferit (de 3-5-7-9 zile), să se prezinte în raport cu oferta, beneficiile de care dispui, iar toate acestea să fie prezente într-un text ceva mai amplu, care să atragă. Cum sună mai bine?
(Exemplu)
- Cazare 80 lei/noapte - servicii de bar şi masă incluse
SAU
Vila Alpin vă stă la dispoziţie cu o ofertă accesibilă pentru dumneavoastră. Cu doar 80 lei/ noapte vă puteţi caza la noi şi veţi putea beneficia de serviciile de bar şi masă incluse în preţul de cazare. Pentru impătimiţii de schi la Straja, aveţi la dispoziţie 6 pârtii de schi de orice nivel de dificultate, dotate cu instalaţie nocturnă pentru a vă putea bucura de sportul dumneavoastră preferat.
Consider că strategia de vânzare a serviciilor este foarte importantă pentru atragerea clienţilor. Felul cum este prezentată informaţia este de multe ori, cea mai importantă metodă de a atrage clienţii. Felul cum este prezentată informaţia este mai importantă decât informaţia în sine.
A doua oară am păşit în galeria cu fotografii de pe site. Erau puse pe categorii, asa cum trebuie: cantonamente la Straja, aventură, restaurant, terasă ş.a.m.d. Dar şi modul de prezentare a fotografiilor contează, tocmai de aceea un slideshow făcut la fiecare categorie de fotografii este ideal. Accesarea fiecărei fotografii de către utilizator este banală, dar poate deveni o obligaţie pentru utilizator. Se simte obligat să intre şi să iasă din toate fotografiile doar pentru că doreşte să se cazeze la Vila Alpin. Pornirea unui slideshow şi derularea automată a fotografiilor, setându-se un timer de 3-5 secunde între fotografii trebuie neapărat implementată. Recomand să se evite încarcarea pe site a fotografiilor mai mici de 1024x768 pentru a se păstra un minim de calitate foto pentru prezentare (în prezent, există fotografii de dimensiuni prea mici pe site). De altfel, dacă nu există o setare de auto-redimensionare a fotografiilor la o rezoluţie de 1024x768 sau orice altă rezoluţie dorită, să se evite încărcarea fotografiilor de dimensiuni prea mari. (nu se văd pe tot ecranul, oamenii sunt nevoiţi să deruleze fotografia iar calitatea fotografiilor nu este întotdeauna asigurată şi de mărimea acesteia, vorbind în raport cu tehnologia de care dispunem fiecare acasă). Trebuie adaptate pentru toată lumea...
Am păşit în galeria foto pentru a vedea locul unde urmeaza să stau timp de două zile, unde urmează să mă cazez şi să mă distrez. Este o pagină esenţială pentru oamenii care caută un loc special pentru ei. Oamenii trebuie să-şi răspundă la întrebarea: "În ce condiţii mă cazez?, ia să văd."
Ultima dată mă opresc pe pagina cazare care îmi oferă lista cu preţurile pe care trebuie să le plătesc. Locul unde îmi calculez suma pe care trebuie să o plătesc pentru câteva zile de cazare la vila Alpin. Spun că această pagină este perfectă, oamenii cunosc preţul corect cu tva şi taxa hotelieră incluse. Preţurile sunt urmate de fotografii din dormitoare, pentru noi, să vedem locul şi condiţiile în care vom dormi. Aceasta este pagina care îmi acordă puncte de convingere pentru o rezervare la Straja.
Recomand crearea de bannere pe care oamenii le pot include pe paginile lor web (bloguri/siteuri) pentru publicitate pe internet.
Articol scris pentru SuperBlog 2013
0 ♥♥♥ care bat:
Trimiteți un comentariu
Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!