13.06.2015

Jaf la DRUMUL mare! 10 lei biletul pentru doar...24 de km!!!



      In urma cu doua zile am fost plecat in Alexandria, Teleorman. Pana in prezent, am platit suma de 5 lei, cu bilet taiat, pentru ruta Alexandria - Draganesti-Vlasca. In urma cu doua zile, a venit surpriza. Cica a avut loc o "scumpire", care, defapt, e o DUBLARE a pretului. Mi se taie bilet de 10 lei fara sa mi se spuna "DE CE?".
      La toate companiile de transport, cu exceptia celei care mi-a taiat biletul, costul e de 5 lei si nu ca ar oferi tv, acces la internet sau altele. Sunt autobuze simple!!! Ironia este ca am calatorit cu aceeasi firma de transport de mai multe ori si in urma cu o saptamana am platit doar 5 lei.
PRACTIC, dupa spusele soferului, pretul ar fi acesta:
- 10 lei - Alexandria - Draganesti (24 km)
- 15 lei - Draganesti - Bucuresti (64 km).


     Pai, domne', daca calculam dupa kilometri, dupa cum mi-ai spus, nu ar fi trebuit sa platesc aproape triplu pana la Bucuresti? Eu de ce platesc doar 15 lei? Deci platesc 10 lei pentru 24 de km si platesc 15 lei pentru 64 de km? Nu e asa ca nu pusca preturile?

     RUSINE!!! Pe langa toate astea va mai comportati ca niste dobitoci si veniti cu texte de: "Daca-mi vine dracii, nu te mai iau nici cu 10 lei!". "Daca-mi vine dracii" - Limba romana de clasa a V-a! Vorba scoasa pe gura de un simplu sofer angajat al unei societati comerciale pentru ca...pana la urma...asta sunt. O simpla societate comerciala de transport iar el un simplu sofer care e OBLIGAT sa ma ia atata timp cat exista locuri si platesc. Din nou, RUSINE!!!

       Personal, am sa evit aceasta firma de transport datorita pretului prea usturator. Exista alte 4-5 firme de transport care ofera aceleasi servicii la doar 5 lei.

*Am biletul ca dovada.
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!