15.02.2012

Reprofilare....

In primul rand vreau sa va anunt ca celalt blog pe care il am : http://faptele-mele.blogspot.com va fi reprofilat. Totul se va schimba . Aceasta tenta de teme va ramane doar pe acest blog , iar pe celalalt il voi REFACE cu poezii scrise de mine . Spun ,,reface" pentru ca acel blog a mai fost cu poezii si a mai primit cateva reprofilari si acum iata ca mai primeste una .
In al doilea rand va multumesc din suflet pentru ajutorul de la tema pe care mi l-ati acordat .
Si in ultimul rand vreau sa va anunt ca blogurile mele de azi pot fi accesate si de pe dispozitivele mobile . Cu un alt articol o sa revin mai pe seara sau daca nu reusesc si nu am timp...maine...pentru ca azi am avut o zi incarcata...bine...si maine va fi una incarcata dar imi voi face timp 10 minute sa intru sa scriu pe blog...sa nu va ganditi ca scapati de mine asa rapid...scriu pe blog si din gaura de sarpe da ?. ...deci sa nu va faceti iluzii ... :) . Ce raw sunt ...yuiiii.... - este doar o gluma :d


O seara placuta in continuare va urez tuturor !
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!