13.02.2012

Interviu Denisa


Iti multumesc mult Denisa pentru ca ai fost de acord sa dai acest interviu pentru blogul meu .








Care este
numele tau ?


Denisa





Ce ne poti
spune despre tine ?


Sunt o fata
obisnuita nu am nimic special dar fiecare om e diferit in felul lui.Prefer sa
stie cat mai putini cum arat si as vrea sa se uite oamenii la sufletul meu.Acum
cateva zile stiam care e visul meu insa am renuntat la el iar acum tot ce vreau
e sa am o viata obisnuita.Am incetat sa imi doresc ce nu pot avea.Cel putin nu
pot avea acum.





De cat timp
ai intrat in aceasta lume a blogurilor ?


Cam
de un an, o luna si 2 saptamani.





Ce te-a
determinat sa iti creezi un blog ?


Aveam
nevoie de o ocupatie si de mult timp vroiam sa imi fac un blog dar nu aveam
curajul pentru a-l face.Sora mea mi-a dat acel curaj si m-a ajutat sa il fac.Ii
multumesc mult.





Care este
adresa blogului / blogurilor tale ?







Dati 5
bloguri pe care le urmariti cu placere : .










Poti
determina persoana care se ascunde in spatele monitorului dupa ceea ce scrie pe


blog ? Daca
da , argumenteaza !


Si da si
nu.Da pentru ca uneori imi asez sentimentele pe blog iar atunci sufletul meu
vorbeste cu adevarat.Nu pentru ca de multe ori am senzatia ca nu sunt eu cea
naturala cand scriu pe blog ci sunt o Denisa care vrea sa fie cat mai buna dar
in viata de zi cu zi nu ma intereseaza acest amanunt.





Ce sfaturi
le dai altor bloggeri ?


Le pot
spune ca un blog care pentru altii nu are nimic special pentru propietarul sau
inseamna foarte mult.Si as vrea sa le mai spun ca nu ar trebui sa ne uitam la
ceilalti, ar trebui sa apreciem ce avem.


Bine ar fi
daca as putea sa fac si eu ce spun...





Finalul iti
aparine , trasmite un mesaj tuturor celor ce citeste acest interviu .


Poate
multora dintre noi ni se pare ca viata nu e corecta si ca meritam mai mult.Eu
sunt de parere ca viata noastra este dupa cum o facem iar de aceea putem
schimba multe la ea dar de multe ori oamenii aleg sa schimbe bine pentru rau
insa mai tarziu raul se poate intoarce in potriva lor.
Share:

5 comentarii:

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!